Actieve uploaders gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Hey allemaal.
Om TeamVIP weer een beetje op te bouwen zoeken we nieuwe en actieve leden die het leuk vinden om video's op YouTube te uploaden en ons team willen versterken. Wij bieden jou te kans om mede-lid te worden van dit team. Hieronder vind je meer informatie over wat alles inhoudt.

Wat is TeamVIP?
TeamVIP is een groep gamers die Game-video's maken én uploaden onder leiding van @vipwachtwoord op het kanaal: http://www.youtube.com/vipwachtwoord ! Ons Team is geselecteerd uit ervaren gamers die wij vertrouwen en waar wij goed mee kunnen opschieten. Er vinden daarom ook regelmatig meetings plaats om elkaar beter te leren kennen! Wij uploaden nu zoal Minecraft, Town of Salem, Civilization, maar als jij een andere inbreng hebt, is dat alleen maar mooi! Voorheen was ons team meer een community, maar daar willen we verandering in brengen omdat we merkten dat dit niet de goeie methode was!

Zijn er bepaalde eisen?
Om lid te worden van ons team zijn er wel een aantal eisen:
- Je moet namelijk Skype hebben en bereid zijn die af te geven.
- Je moet betrouwbaar zijn
- En (als je wilt gaan uploaden), moet je een goed opname programma en een goeie microfoon hebben.
Er zit geen leeftijdslimiet op, maar we hebben het liefst toch wel mensen van 12 jaar of ouder.

Ben je geïnteresseerd? Laat het zeker even in de reacties achter en stuur een privé bericht!

MvG, Vipwachtwoord

Skull_Destroy

Supreme
T0G4_H1M1K097
T0G4_H1M1K097 ✔
Supreme
20 aug 2015
123
21
204
27
Antwerpen
en wat is in jouw geval een goede opname programma?

xli.saa_

Niet Verified
5 jan 2016
72
37
164
21
BROODKAST!
ik wil meehelpen alleen ik weet niet of je me nog mag :/

Cursz

Niet Verified
19 jan 2016
2
1
49
21
Beste Marthijs,
Het lijkt mij hartstikke leuk om op te nemen voor jullie kanaal, alleen ik moet nog ff wachten omdat ik een nieuwe pc ga kopen, waarop ik rond de 150-200 fps zit als ik aan het opnemen ben.

Microfoon: Simpele headset, maar ik ga ook miss een nieuwe mic. kopen...
Soort video's: PvP video's of minigames.
Zelf wil ik ook een YT-Kanaal gaan beginnen en ik heb het weleens druk met school, dus waarschijnlijk kan ik niet heel veel uploaden (1 in de 2 weken ofzo.. sorry! Maar miss is dat wel genoeg?)

met vriendelijke groet,
Cursz

(Ik wil ook wel eens een keer eerder contact opnemen om met jullie te gaan gamen of zoiets? ;D)

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Hey allemaal.
Om TeamVIP weer een beetje op te bouwen zoeken we nieuwe en actieve leden die het leuk vinden om video's op YouTube te uploaden en ons team willen versterken. Wij bieden jou te kans om mede-lid te worden van dit team. Hieronder vind je meer informatie over wat alles inhoudt.

Wat is TeamVIP?
TeamVIP is een groep gamers die Game-video's maken én uploaden onder leiding van @vipwachtwoord op het kanaal: http://www.youtube.com/vipwachtwoord ! Ons Team is geselecteerd uit ervaren gamers die wij vertrouwen en waar wij goed mee kunnen opschieten. Er vinden daarom ook regelmatig meetings plaats om elkaar beter te leren kennen! Wij uploaden nu zoal Minecraft, Town of Salem, Civilization, maar als jij een andere inbreng hebt, is dat alleen maar mooi! Voorheen was ons team meer een community, maar daar willen we verandering in brengen omdat we merkten dat dit niet de goeie methode was!

Zijn er bepaalde eisen?
Om lid te worden van ons team zijn er wel een aantal eisen:
- Je moet namelijk Skype hebben en bereid zijn die af te geven.
- Je moet betrouwbaar zijn
- En (als je wilt gaan uploaden), moet je een goed opname programma en een goeie microfoon hebben.
Er zit geen leeftijdslimiet op, maar we hebben het liefst toch wel mensen van 12 jaar of ouder.

Ben je geïnteresseerd? Laat het zeker even in de reacties achter en stuur een privé bericht!

MvG, Vipwachtwoord
ik ben 14 jaar,
Heb een trust usb mic
Ik gebruik fraps dus HD 60fps
ik zal vooral veel race games uploaden, maar ook een beetje haunted en andere servers er tussen door!

ik hoor graag van je!

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Lijkt me leuk... :D, je kan me altijd berijken via mijn skype: dimipower03
@vipwachtwoord

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
21
Ik zou wel willen maar ik heb geen opname progamma :/

Laatste update:

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
ik ben 14 jaar,
Heb een trust usb mic
Ik gebruik fraps dus HD 60fps
ik zal vooral veel race games uploaden, maar ook een beetje haunted en andere servers er tussen door!

ik hoor graag van je!
Ik hoor 't wel

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
ik zou willen meedoen maar heb niet echt een goed opneem programma als ik opneem is het pvp en skywars

Status
Niet open voor verdere reacties.