Alle homes en nikcnames weg

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannyking11

Niet Verified
30 sep 2014
47
6
99
23
hoi in medieval survival zijn sinds vandaag alle homes van bijna iedereen weg
en de nicknames zijn gereset. heel veel mensen zijn hun dingen nu kwijt.
wat nu? is dit een bug of log crash ofzo?

Yersios1812

Niet Verified
11 mrt 2015
18
7
94
23
Uhm, nou gister was er ook een bug in kitpvp, toen konden gister iedereen boven al aanvallen.
Toen hebben ze een paar servers gerestart en dus ook survival.
en dus zijn alle nicknames en homes weg.
Ik baal hier ook echt van want ben nu samen met me vriends joriswisse 6 seatemples kwijt!!!
En onder andere nog andere farms, en ook nog huizen van vrienden.
Ik hoop dat dit nog terug gedraait kan worden want dit is echt zo...

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Dit gebeurt de laatste tijd wel vaker, geen idee hoe dat komt. Misschien zal Remy binnenkort een topic maken daarover. Hopelijk wordt 't snel gefixed :)

• Like
Reactions: ImTheNewPro

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Zijn alleen maar de homes en nicknames kwijt? Of ook de claims zelf?

Anders kun je altijd naar de coordinaten van de claims teleporteren (/claimlist)
Hier kunnen dan donateur naar teleporteren met /tppos (x) (y) (z), en dan opnieuw home zetten.

Ik snap dat het irritant is, is waarschijnlijk ook niet de bedoeling van Remy, maar kan toch gebeuren? xD

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Op Hell Realm is dat ook gebeurt, voor de ' normal ' players heb ik hun geholpen door naar hun coordste tp'en, gelukkig waren de claims er nog ;)

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
Zijn alleen maar de homes en nicknames kwijt? Of ook de claims zelf?

Anders kun je altijd naar de coordinaten van de claims teleporteren (/claimlist)
Hier kunnen dan donateur naar teleporteren met /tppos (x) (y) (z), en dan opnieuw home zetten.

Ik snap dat het irritant is, is waarschijnlijk ook niet de bedoeling van Remy, maar kan toch gebeuren? xD
Bij mijn claim zijn zelf 5 chunks helemaal gereset, nu is het niet erg als er alleen een berg stond. Maar een volledig huis stond er en is voor 1/4 helemaal weg, men stads muur is weg, men villager breeder is deels weg enzovoort.

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
claimblocks is vrij makkelijk te herstellen. Gebouwen kunnen gerollbacked worden tenzij een chunk totaal is gereset omdat deze corrupted is geraakt. Hebben we helaas de laatste tijd wat last van. Weet het is allemaal lastig, maar neem van mij aan dat remy het niet doet tenzij het absoluut noodzakelijk is om de server weer te laten draaien. We kunnen de servers ook uitlaten na een crash maar das ook niet de oplossing of wel?

Status
Niet open voor verdere reacties.