Alleen staff mag dat!Wel nog vraagje: hoe doe je zulke dikke letters?
Alleen staff mag dat!Wel nog vraagje: hoe doe je zulke dikke letters?
Deze vraag krijg je denk ik omdat Diamond net online was, en die heeft wel dik gedrukte naam :PEven voor de duidelijkheid , dikgedrukte namen mogen niet!!!!!!
Is al weggehaald, was een misverstand blijkbaar :PDeze vraag krijg je denk ik omdat Diamond net online was, en die heeft wel dik gedrukte naam :p
Er zijn nog speler met zulke name :oDeze vraag krijg je denk ik omdat Diamond net online was, en die heeft wel dik gedrukte naam :p
hmmm ik weet dat polar wolfs altijd een dikke naam had, maar die heb ik al lang niet meer gezien :PWie dan? (ingamename)
Alleen staff mag dat!
Bij de meeste serverdelen is dit volgens mij uitgezet wegens onoverzichtelijkheid in de chat.ik kan in de chat niet typen in kleur kan iemand dit fixen want ik ben god dus hoort het toch te kunnen?
En kunnen nietEven voor de duidelijkheid , dikgedrukte namen mogen niet!!!!!!
mara ik heb een tip miss kun je er bij zetten op welke server je in kleur kunt praaten want niet elke server kan datTypen in kleur
Spelers met een rank (premium+) kunnen in kleur typen. Echter wordt dit vaak niet gesnapt. Vandaar dit topic. Even op een rijtje hoe dit werkt :
Om kleuren te gebruiken heb je kleurcodes nodig. Deze zijn als volgt :
&1 = Blauw
&2 = Groen
&3 = Turquoise
&4 = Rood
&5 = Paars
&6 = Oranje
&7 = Licht grijs
&8 = Donker grijs
&9 = Zeeblauw
&a = Licht groen
&b = Licht blauw
&c = Licht rood
&d = Licht roze
&e = Licht geel
&f = Wit
Nickname veranderen gaat met /nick [nieuwe naam]
Kleurcode voorbeelden staan hier beneden!
Dat is volgens mij op elke server afgeschaft @jarcokers2mara ik heb een tip miss kun je er bij zetten op welke server je in kleur kunt praaten want niet elke server kan dat
o oke eerst kon je nog in kleur op skyblock maar was daar al lang niet meer geweestDat is volgens mij op elke server afgeschaft @jarcokers2