:oops:Haha, ik doe mijn best maar het is moeilijk om bang te blijven met jouw pf :p
:oops:Haha, ik doe mijn best maar het is moeilijk om bang te blijven met jouw pf :p
Pest hem maar niet, anders kom ik naar je de plek waar je huis woont...:oops:
Ha maar jij weet niet waar mijn huis woont.Pest hem maar niet, anders kom ik naar je de plek waar je bed slaapt.
Ik nam het voor je op, dan niet jô!Ha maar jij weet niet waar mijn huis woont.
Weet ik toch schatje xoxoIk nam het voor je op, dan niet jô!
Ga maar verder, Pandaatje
Oooh, heb je mij zonet bedrogen? :eek:Weet ik toch schatje xoxo
Lel, Valentijn is nog maar net geweest. :')Oooh, heb je mij zonet bedrogen? :eek:
Een panda en een bouwvakker...Ik hou gewoon van jullie beide ;) xoxox
Een panda en een bouwvakker...
Ohja, het is wel een 'peaceful panda' ;)Phaha, waarom niet eah ;p Zo zal het zeker niet saai worden! :D
Ohja, het is wel een 'peaceful panda' ;)
Hm, nog nooit zo'n aparte panda gesproken.Haha 'meestal' peaceful ;), maar shht dat is mijn geheimpje!
Laten we de shoutbox hier maar voor gebruiken ;)Dat kan ik goed geloven, haha!
Sorry hoogbegaafd bedoel ik anders... Bijna slimste van mn school bedoel ikHoi ik ben hier al lang op haunted, maar, nog niet zo lang op het Forum.
Ik ben:
•TheDeltaGamerNL.
•Elite rank.
•10 jaar.
•Woon in Groningen
•Ik ben behulpzaam, hoogbegaafd, aardig.
•Servers van Haunted waar ik vaak op zit: Creative.
•Servers waar je me soms kunt vinden: Kit-PvP, Factions, Survival, Skyblock, Paintball, (Mega) Skywars, CTF
•Servers waar je me (bijna) nooit vind: Mixed, Vanilla, Prison, HungerGames, Speedrun, Miners.
•Ik ben goed in: Bouwen, Nicknames, Noteblock-music, (buiten mc: voetbal), Auto's van blocks maken, Redstone.
•Vrienden op Haunted: Youri_NL, mopiyo, happymarnix, dianne2003, TheMaster2185, (en nog veel meer XD)
Bedankt voor het lezen van mijn topic!; Gyan (TheDeltaGamerNL)