Alvast een gelukkig nieuw jaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
The Haunted Network wenst natuurlijk iedereen een geweldig leuk 2015 toe! Veel plezier vannacht en pas op met vuurwerk!

Close-up-of-explosion-of-champagne-bottle-cork2.jpg

Wij gaan straks lekker aan de champagne,
The haunted Network staff

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Een fijne jaarwisseling allemaal :)

Al doelen gestelt!?

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Mooi hoor ik zit hier al aan de oliebollen en iedereen een vrolijk en gelukkig 2015. En thnx staff ik heb veel waardering voor jullie.:)

• Like
Reactions: Maaraa

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
✰ Tnx allemaal voor dit fantastische jaar... ✰

2014... het jaar dat ik deze geweldige server leerde kennen.. en na 1 á 2 maanden (!!!) al mod/smurf werd!
Fantastisch was dit, het was onwerkelijk.. 2014, ook een jaar waarin mijn hart werd veroverd door een beer :O
Het jaar waarin ik de grootste lol heb gehad met nogal een Evil iemand.. en allemaal andere h4xxors..

Niet te vergeten het succes van het ℳagazine waar ik veel tijd in steek.. en alle vriendschappen die ik heb opgebouwd met iedereen.. in het speciaal met de staffleden en een aantal spelers.

Op naar weer zo'n te gek en leuk jaar!

Maak er iets moois van,

✐✐✐✐Lots of love, Mara.㋡㋡㋡㋡

Special tnx to @remymine @Oerbeer @proost_craft @Datdus @biba30 @xEvilCraftx @Dimdamian @Hape @iRG16 @conceptswe @Snake @MirtheReynders @Tigerking76 @NicolasDoesSurvival @mainth en nog vele anderen.. maar geen zin om te taggen!

RHUH4AS.jpg

Hèhè Evil... :O Wat zie ik nouuuu :O

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Alvast een gelukkig nieuwjaar, mogen jullie lekker feesten, leute maken, en een mooie nieuw stap op de wereld zetten, Er staat nog veel op je te wachten dees jaar ! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.