Open Anti tpglitch fix -_-

Status
Niet open voor verdere reacties.

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Ik zou graag willen verzoeken dat er niet ge tpa'ed kan worden in water/lava blocks. ( net als home protect , je kan geen home zetten in water/lava ) , want in de regels staat er dat je niet mag tpglitchen, maar als je report neemt 't veel te veel tijd, en word je geraid in die tijd of moet je verhuizen omdat ze iedereen binnelaten. Dit wordt maar steeds vaker gedaan omdat de staff er eigenlijk geen aandacht aan geeft hoe erg 't kan zijn. Iedereen bouwt DAGEN aan een base endan wordt er tpglitched. Ik heb een report gemaakt vorige week over tpglitch, ze zeiden dat er werd naar gekeken, maar ik hoorde niets meer terug, in die tijd zijn we verhuisd omdat iedereen binnen een home had. @remymine kan hiervoor een plugin / zelf een script gemaakt worden waardoor je geen /tpyes /tpaccept /tpa command kan gebruiken in lava/water source blocks aub ? ( en ook niet in de lucht, want je kan gwn springen uit water, tp accepten, en gwn weer in water springen ) of zorg ervoor dat je in Water/lava KAN tp'en... Want dit word irritanter met de dag. Alvast bedankt. @Datdus @Kogetsoo @remymine
( als hier werkelijk niets gedaan wordt aan tpglitch, dan doe ik het lekker zelf ook wel. )

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Ik geef je wel gelijk ik had ook gezegd van dat /esethome dat kon niet meer maar nu opeens wel Idk maar mensen zijn ook niet legit in m'n base gekomen net als husey die zat te enderpearl glitch op het dak van een oude base wat een wanhoop mensen. Maar je beschuldigt onze f van tpglitchen lol

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Ik geef je wel gelijk ik had ook gezegd van dat /esethome dat kon niet meer maar nu opeens wel Idk maar mensen zijn ook niet legit in m'n base gekomen net als husey die zat te enderpearl glitch op het dak van een oude base wat een wanhoop mensen. Maar je beschuldigt onze f van tpglitchen lol
ik vind 't helemaal ok dat ze home kunnen. Dat is factions, maar dat je home kan plaatsen in water / lava en daarin kan tp'en enzo vind ik dus niet ok. je krijgt ban van 3 maand als je tpglitched, maar als je het report, doen ze niets , of is 't al te laat. dus als ze gwn werkelijk niets meer doen ga ik ook beginnen tpglitchen. ( zolang dat er geen duidelijk antwoord is doe ik 't niet )

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Mijn voorstel is : Dat je geen enkel command kan in Enemy / neutral / truce / ally behalve esethome & faction channel & spawn. Home ZEKER niet, daarmee kunnen ze dus ook glitchen. dan kan geen enkel persoon tp glitchen. Als je home kreeg van iemand in de factionz elf, dan is 't pech, dan raid je het maar alleen. Maar dan kan je neit tpglitchen.

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
23
Arnhem
Enderpearl glitch is van minecraft, niet van een plug-in. Dus eigenlijk is het vanilla. Het is waarschijnlijk een bug, maar ik vind dat je het gewoon mag gebruiken.

Mvg Ezra

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Enderpearl glitch is van minecraft, niet van een plug-in. Dus eigenlijk is het vanilla. Het is waarschijnlijk een bug, maar ik vind dat je het gewoon mag gebruiken.

Mvg Ezra
dupeglitches zijn ook Vanilla, laten we die maar ook gebruiken ;) NEE DUS.

Airflect__

Niet Verified
12 aug 2015
16
10
77
22
Klopt, maar het is bekend over de server daar een ban opstaat. Maar ik heb nog niks over de enderpearl glitch gehoord.

Mvg Ezra

Enderpearl glitch is ook verboden, aan het word zie je het al 'glitch' en je mag in de server geen glitchs misbruiken. Dat staat wel in de regels.

• Like
Reactions: LookBehindYah

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Tp glitch mag niet als de staff er achter komt ben je banable dus ik zal het niet doen. Btw hoe bewijs je dat Iemand in je base is geglitcht
Dus hoe wil je erachter komen? Mensen zeggen dan altijd hetzelfde "iemand heeft je gewoon verraden in je faction, je kunt niemand vertrouwen" standaard reactie. Ook al vertrouw je je faction 100%.

Gister probeerden 2 spelers van DatRevenge mn base in te glitchen, kan ik dat dan ook reporten? Of moet het pas nadat je base ingeglitcht zijn? :)

LookBehindYah

Niet Verified
17 mei 2015
130
18
82
28
Tp glitch mag niet als de staff er achter komt ben je banable dus ik zal het niet doen. Btw hoe bewijs je dat Iemand in je base is geglitcht
Simpel, wij hadden een base met 2 delen. Officer deel & Member deel. Memberdeel kon niet bouwen, en de delen waren gesplitst met obby. En toch zijn ze erin geraakt met zogezegt een verrader. ( geen tnt cannon buiten niets ^^ ) Leg dat eens uit ;) Dat is 100% bewijs. En ik had 't gereport maar de staff deed ( er awleer ) niets aan ;)

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
Enderpearl glitch is ook verboden, aan het word zie je het al 'glitch' en je mag in de server geen glitchs misbruiken. Dat staat wel in de regels.
Dat weet je goed ? En je was alsnog aan het glitchen in m'n
Base door van de onderste verdieping naar de bovenste tegaan of door het glas heen? Lol

Status
Niet open voor verdere reacties.