Ik zou graag willen verzoeken dat er niet ge tpa'ed kan worden in water/lava blocks. ( net als home protect , je kan geen home zetten in water/lava ) , want in de regels staat er dat je niet mag tpglitchen, maar als je report neemt 't veel te veel tijd, en word je geraid in die tijd of moet je verhuizen omdat ze iedereen binnelaten. Dit wordt maar steeds vaker gedaan omdat de staff er eigenlijk geen aandacht aan geeft hoe erg 't kan zijn. Iedereen bouwt DAGEN aan een base endan wordt er tpglitched. Ik heb een report gemaakt vorige week over tpglitch, ze zeiden dat er werd naar gekeken, maar ik hoorde niets meer terug, in die tijd zijn we verhuisd omdat iedereen binnen een home had. @remymine kan hiervoor een plugin / zelf een script gemaakt worden waardoor je geen /tpyes /tpaccept /tpa command kan gebruiken in lava/water source blocks aub ? ( en ook niet in de lucht, want je kan gwn springen uit water, tp accepten, en gwn weer in water springen ) of zorg ervoor dat je in Water/lava KAN tp'en... Want dit word irritanter met de dag. Alvast bedankt. @Datdus @Kogetsoo @remymine
( als hier werkelijk niets gedaan wordt aan tpglitch, dan doe ik het lekker zelf ook wel. )
( als hier werkelijk niets gedaan wordt aan tpglitch, dan doe ik het lekker zelf ook wel. )