Ban estriajn

Status
Niet open voor verdere reacties.

robinkw14

Niet Verified
5 jan 2015
27
0
45
24
hallo,

Ik stond in de safezone toen ik twee klappen door estriajn kreeg ik m'n rug en de warzone in viel hij deed dit zo snel dat ik me niet kon verdedegigen ik had een Axe me Sharp v en unbreak III zouden jullie hier iets aan kunnen doen

Mvg, robinkw14

Laatste update:

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Zonder bewijs kunnen ze helemaal niets doen, oftewel dit topic is best nutteloos ^^

Waarom moet estriajn banned worden als ik vragen mag?
Misschien had hij wel een str pot met goed zwaard op, en jij gewoon slecht enchanted armour ;)

robinkw14

Niet Verified
5 jan 2015
27
0
45
24
Zonder bewijs kunnen ze helemaal niets doen, oftewel dit topic is best nutteloos ^^

Waarom moet estriajn banned worden als ik vragen mag?
Misschien had hij wel een str pot met goed zwaard op, en jij gewoon slecht enchanted armour ;)

Aangezien moet safezone zijn sorry had autocorrectie hoe kan hij mijn uit de safezone slaan

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Er is geen "sla iemand uit safezone" hack, je stond gewoon in warzone zonder dit opgemerkt te hebben en je zocht iemand om boos op te worden. Das mijn mening

robinkw14

Niet Verified
5 jan 2015
27
0
45
24
Er is geen "sla iemand uit safezone" hack, je stond gewoon in warzone zonder dit opgemerkt te hebben en je zocht iemand om boos op te worden. Das mijn mening
Ik werd toch echt uit de safezone geslagen ik stond twee blokjes voor het gat waar je erin springt

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Ik heb gemerkt, als je PRECIES op het rand staat van safezone/warzone (op de blok waar je vanaf springt warzone in), daar kan je ook geslagen worden!
Als je dus in combat bent, zou het best kunnen dat je dood ging

robinkw14

Niet Verified
5 jan 2015
27
0
45
24
Ik heb gemerkt, als je PRECIES op het rand staat van safezone/warzone (op de blok waar je vanaf springt warzone in), daar kan je ook geslagen worden!
Dat weet ik niet dat zou kunnen maar ik stond er toch echt twee blokken voor

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Hoe heeft hij mijn dan uit de safezone geslagen?

@Stevenn, dat kan idd. Maar robin nog steeds, die hack bestaat niet, niet alles dat je raar vindt moet je bestempelen als een hack.

robinkw14

Niet Verified
5 jan 2015
27
0
45
24
@Stevenn, dat kan idd. Maar robin nog steeds, die hack bestaat niet, niet alles dat je raar vindt moet je bestempelen als een hack.
Ik vind ook niet dat dit een Hack is het is meer een soort glitch ofzo dus daarom heb ik deze topic aangemaakt ik was net mijn stuff aan het verander in mijn inventory

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Ik vind ook niet dat dit een Hack is het is meer een soort glitch ofzo dus daarom heb ik deze topic aangemaakt ik was net mijn stuff aan het verander in mijn inventory

Uit je eerste reactie kan ik opmaken dat dit niet de rede was. Je hebt het er over dat Estraijn geband moet worden en nu zeg je dat het een glitch is? Hmm....

robinkw14

Niet Verified
5 jan 2015
27
0
45
24
Uit je eerste reactie kan ik opmaken dat dit niet de rede was. Je hebt het er over dat Estraijn geband moet worden en nu zeg je dat het een glitch is? Hmm....
Nou dit is ander wel een of ander iets waardoor je mensen in de safezone kan raken estriajn zou hier wel voor mogen boete ik had namelijk goeie spullen

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Nou dit is ander wel een of ander iets waardoor je mensen in de safezone kan raken estriajn zou hier wel voor mogen boete ik had namelijk goeie spullen

Omdat jij goede stuff had moet Estraijn boeten voor jou (per ongeluk) hitten? Die rede lekt aan alle kanten...

robinkw14

Niet Verified
5 jan 2015
27
0
45
24
Omdat jij goede stuff had moet Estraijn boeten voor jou (per ongeluk) hitten? Die rede lekt aan alle kanten...
Ik stond twee blokjes van de warzone vandaan in de safezone het heet niet voor niets SAFEzone

Status
Niet open voor verdere reacties.