Geweigerd Ban verlengt!?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thunder_Captain

Niet Verified
7 feb 2015
36
0
40
22
Beste Haunted.
ik heb gisteren een topic gemaakt over een unban aanvragen. Daar wou ik even op terugkomen ....
Dat is wat mijn broertje mij heeft vertelt. hij heeft die middag op mijn account gezeten omdat hij geld wou hebben, toen heb ik gezegd dat hij wel geld op mijn account mocht minen blijkbaar heeft hij toen speedmine gebruikt en ben ik verbannen. Dat kan ik wel begrijpen, maar vandaag is mijn ban verlengt naar 6 maanden.
Omdat jullie waarschijnlijk dachten dat ik op een ander account zat. maar dat was dus het account van mijn broertje. IK vind dit dus niet terecht want mijn broertje heeft geen hacks gebruikt op zijn eigen account. maar is dus ook voor 6 maanden verbannen.

Ik vind dus dat mijn ban naar 1 maand moet worden ingekort want die 6 maanden is onterecht!

MVG xDarkStrafer_

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Zoals je laatst hebt kunnen lezen bij het nieuws gaan wij strikt om met de unbanaanvragen "familiesmoes". Ik verwijs je door naar de mod die je geband heeft : @Walking_Fridge

Walking_Fridge

Niet Verified
13 sep 2014
393
36
129
27
Beste @Thunder_Captain

Zoals Mara al heeft gezegd gaan wij strikt om met de 'Familie' Smoes.

Ik had even gekeken en zag dat jij of je 'broertje' online was op een ander account.
Terwijl deze verbannen waren: Theraptorsenpai, xdarkstrafer_, blakemeyerg, deathrider223 en sky_craft_jr

Dit heet 'Ban omzeilen' en daarvoor hebben jullie die ban van 6 maanden gekregen.

Deal with it.

Gr,

Walking_Fridge

Thunder_Captain

Niet Verified
7 feb 2015
36
0
40
22
Ik snap dat jullie mij niet geloven maar dit meen ik. Ik was misschien een beetje onduidelijk maar het is ECHT zo. en als jullie willen wil ik best zijn Skype geven. dan kunnen jullie het navragen.

@Walking_Fridge

D

Deleted member 3363

Guest
Naar aanleiding van @Walking_Fridge,
UNBAN GEWEIGERD.
Hallo,

Helaas, er is geen (verkorte) unban mogelijk op het moment. Het volgende unban verzoek mag over een maand weer worden ingediend. Als je meer hulp over dit onderwerp nodig hebt, neem dan contact op met een moderator. Sorry voor het ongemak en een mooie dag verder. Zoals altijd, veel plezier verder op HauntedMC.

Onderwerp gesloten voor verdere reacties.

Last edited by a moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.