Ban voor extreem griefen

Status
Niet open voor verdere reacties.

hessel

Niet Verified
3 feb 2015
8
1
49
23
bij ons (wesso_12 en drumkid2001) dorpje is een extreme griefer geweest: Veerisschatig!!! ze heeft enorm veel blocks weggehaald en heeft veel lava geplaatst nu opruimen. ik wil hier graag een ban voor!!!!

hessel

Niet Verified
3 feb 2015
8
1
49
23
Die ban moet naar Veerisschattig want zij heeft een heel stuk van het dorp gegrieft.:mad:

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Gaarne in topic reports verder effe coordinaten dorp en screens dank u. Mocht het griefen waar zijn is ban natuurlijk op zijn plaats maar is er sprake geweest van trust of is het wel geclaimt?

hessel

Niet Verified
3 feb 2015
8
1
49
23
Gaarne in topic reports verder effe coordinaten dorp en screens dank u. Mocht het griefen waar zijn is ban natuurlijk op zijn plaats maar is er sprake geweest van trust of is het wel geclaimt?
Al het gegriefde is al opgeruimd en er was sprake van een claim

hessel

Niet Verified
3 feb 2015
8
1
49
23
de coordinaten zijn: X 6318 Y 71 Z -1438 maar het is allemaal opgeruimd en heb natuurlijk alleen mijn vrienden trust gegeven

MythCurse

Supreme
MythCurse
MythCurse ✔
Supreme
13 dec 2014
11
3
89
22
Nederland
Heb je haar getrust ? Dan is dat niet zo slim tip: trust nooit zomaar iemand want je weet nu wat de gevolgen er van zijn.

R

Rutgertjuh

Guest
Heb je haar getrust ? Dan is dat niet zo slim tip: trust nooit zomaar iemand want je weet nu wat de gevolgen er van zijn.

Nog steeds is griefen niet toegestaan. Volgens mij zijn de claims ervoor om het aantal griefs te verminderen?

Mvg,
Rutger

C

Checkpointx

Guest
Ik zou ook je claims opknippen en mensen alleen maar trust geven voor het stuk waar ze bij moeten helpen. Je chests zou ik iig niet snel trusten met iemand...

Status
Niet open voor verdere reacties.