Gesloten Ban yodi

Status
Niet open voor verdere reacties.

FakeRambo

Niet Verified
5 jan 2016
3
0
15
32
De speler 'Yodi...' heeft me bedrogen. We waren mondeling overeengekomen dat ik van hem 2 creeper eggs zou kopen. Ik zou hem daarvoor 35 shells betalen. Hij vroeg me om eerst te betalen, dat heb ik gedaan. Maar daarna verdween hij, en hij heeft me de eggs (waarvoor ik betaald heb) nooit gegeven.

Blijkbaar hebben andere spelers dezelfde ervaringen met hem.

Ik hoop dan ook dat hij wordt geband, zodat hij geen volgende slachtoffers meer kan maken.

FakeRambo

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
Als je ook maar enig form van bewijs kunt leveren, kan dit opgelost worden.
Dit is namelijk al de 4e report van scam voor YoDi26...
Misschien moeten we hier toch even naar kijken @Nookie_S5

FakeRambo

Niet Verified
5 jan 2016
3
0
15
32
4 verschillende reports telkens aan het adres van dezelfde speler is naar mijn mening bewijs genoeg. Misschien inderdaad even naar kijken ;)

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
334
61
224
Netherlands, Limburg
Nee.
Ik snap het al, er zal weer niets aan gedaan worden. Zoals altijd...

Dus jij denkt, dat iedere speler die roept dat hij tokens betaalt heeft aan iemand en niks daarvoor heeft terug gekregen, dat wij hun dat zomaar moeten geloven?? En dat we die persoon dan zomaar moeten bannen?? Alleen omdat jij het zegt??
Zo werken wij hier niet!! Wij behandelen alle reports en bekijken alle feiten! Voordat er een beslissing wordt genomen moeten we zoveel mogelijk bewijs naast elkaar leggen en daaruit een conclusie trekken. Er gebeurt meer achter de schermen dan jij denkt jongeman!!

Eigenlijk zou ik jou report, na jou reactie helemaal niet meer in behandeling moeten nemen! Maar omdat Dark_Obscurity jou nog de kans geeft om bewijs aan te leveren, wacht ik het nog even af.

Dark_Obscurity

Niet Verified
10 jul 2015
114
18
119
Dus jij denkt, dat iedere speler die roept dat hij tokens betaalt heeft aan iemand en niks daarvoor heeft terug gekregen, dat wij hun dat zomaar moeten geloven?? En dat we die persoon dan zomaar moeten bannen?? Alleen omdat jij het zegt??
Zo werken wij hier niet!! Wij behandelen alle reports en bekijken alle feiten! Voordat er een beslissing wordt genomen moeten we zoveel mogelijk bewijs naast elkaar leggen en daaruit een conclusie trekken. Er gebeurt meer achter de schermen dan jij denkt jongeman!!

Eigenlijk zou ik jou report, na jou reactie helemaal niet meer in behandeling moeten nemen! Maar omdat Dark_Obscurity jou nog de kans geeft om bewijs aan te leveren, wacht ik het nog even af.

Ik Geef @Nookie_S5 Hier wel volkomen gelijk in, ik zelf heb vandaag ook al iemand verbannen vanwege dit gedrag en kan hier zelf heel slecht tegen. Ik geef je inderdaad nog een laatste kans puur omdat je dus nummer 4 bent die een report tegen hem maakt.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Topic staat te lang open.

slotje.

Status
Niet open voor verdere reacties.