Hey haunters!
Ik ben de laatste tijd veel bezig met photoshop, en wil daarom ook iets voor jullie maken: Een Signature!
nu wil ik als eerste zeggen: GEEN MINECRAFT signatures. Dit omdat ik het niet echt goed snap hoe ik die 3D modellen van Minecraft kan maken...
Wat ik wel kan, is bijvoorbeeld een afbeelding met een anime character, teksten of gewoon een leuke achtergrond :)
Al mijn gemaakte photoshop items kun je vinden op http://imgur.com/a/QGF0T
Als je in zoiets geintresseerd bent in een signature/banner/avater achtig iets. reageer dan!
Application form:
- Signature/Avatar:
- Grootte ( Bijvoorbeeld 500x150 pixels ):
- Bepaalde render, item, of character:
- Achtergrond:
- Specifieke tekst:
GRAAG ALLE DETAILS VOORZIEN VAN LINKJES.
Mocht je het echt niet weten, en wil je dat ik iets leuks voor je verzin gelieve aan te geven :)
Ik kan niet garanderen dat de signatures dezelfde dag af zijn, i.v.m. school en werk.
Hopelijk zo genoeg te hebben verteld, eventuele vragen a.u.b. sturen in een conversatie of in een reactie hieronder.
Mocht je het echt niet weten, en wil je dat ik iets leuks voor je verzin gelieve aan te geven :)
Ik kan niet garanderen dat de signatures dezelfde dag af zijn, i.v.m. school en werk.
Hopelijk zo genoeg te hebben verteld, eventuele vragen a.u.b. sturen in een conversatie of in een reactie hieronder.
PS: Ik ben geen professional of zoiets dergelijks, ik zie dit als een hobby aan. Claim a.u.b. ook niet de signatures als jezelf, ik zet er geen watermerken op. en respecteer a.u.b. andere spelers zijn/haar smaak en/of meningen.