Base buiten de map?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Kan je op factions een base buiten de map hebben doordat je bijvoorbeeld door een netherportal buiten de map bent gespawnt?
Sommige factions zijn onvindbaar!!

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Wauw...

ToggleTheBest_

Niet Verified
27 jan 2016
5
0
15
34
Weetje wat opvalt?? er zijn alleen mensen uit StitchSquad die reageren en ze zeggen: Nee..
Sarcasme/leugen was found

L

LeviboyNL

Guest
Weetje wat opvalt?? er zijn alleen mensen uit StitchSquad die reageren en ze zeggen: Nee..
Hoi,

Ik ben Levi
Ik heet ingame LeviboyNL
Ik zit in de faction Insanity
Ik zit dus Niet in StitchSquad
en Ik kan bevestigen dat je Niet buiten de Worldborder (edge) kunt.

Ik wens jullie een verder een fijne Avond
Groetjes. Ik

Lucfestijn

Verified
furryfestijn
furryfestijn ✔
LegendVer
29 dec 2015
285
107
224
22
utrech
Hoi,

Ik ben Levi
Ik heet ingame LeviboyNL

Groetjes. Ik
Soow heel verhaal
Maar gij kan Levi wel geloven hoor

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Ik kom niet uit StitchSquad
Antwoord: Nee, dat kan niet.

Mvg,
Cas

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Hoi,

Ik ben Levi
Ik heet ingame LeviboyNL

Groetjes. Ik
Uhm correctie, je kan er heus uit hoor...
Kuh remy's base kuh

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Inderdaad en in mijn vraag heb ik het over factions, er staat niet stitchsquad!
Wel heel toevallig dat hun gelijk reageren;)

L

LeviboyNL

Guest
Inderdaad en in mijn vraag heb ik het over factions, er staat niet stitchsquad!
Wel heel toevallig dat hun gelijk reageren;)
Ik vind het wel een beetje raar dat je een ''toch enigszins gewone'' factions beschuldigt voor iets wat helemaal niet kan. de mensen van stitchsquad die reageren zijn gewoon snel. bovendien heb je helemaal geen bewijs en zijn dit gewoon speculaties die nergens op slaan.

Je zal mij dit niet vaak horen zeggen maar dit vind ik gewoon pure onzin!

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Hier weet je waarom StitchSquad reageert!
Omdat hun Factions leuk vinden, dus Factions topic ook.. Jesus laat het..

Mvg,
Cas ;)

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Weetje wat opvalt?? Er zijn alleen mensen uit StitchSquad die reageren en ze zeggen; Nee..

Inderdaad, en in mijn vraag heb ik het over factions, er staat niet stitchsquad!
Wel heel toevallig dat zij gelijk reageren.;)

Wij zijn ervan op de hoogte dat Tactical dit gerucht heeft verspreid, en aangezien mensen wel een uurtje hebben gezocht en niks hebben gevonden, moet het wel waar zijn. Dus geloof wat je wilt, en ik heb ook een aantal portals gevonden van mensen die uit de map probeerde te glitchen, en diegene weten ook dat het dus niet mogelijk is. Dus als laatste antwoord op je vraag, NEE, dit is niet mogelijk.

Slotje hierop?

Groet,
Maximjc

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Nee geen slotje erop.
Ik zou graag van een admin een antwoord willen en niet van iemand van stitchsquad of van hun vriendjes,die mogen hun reactie geven,maar door hun werd ook gezegd dat reset van faction in januari kwam en dat klopt ook niet dus wat hun beweren neem ik met een korreltje zout.
Ik gaf als voorbeeld een netherportal maar er zullen mogelijk ook wel andere manieren zijn zoals de oude map ofzo.
Nogmaals ik heb in mijn vraag geen stitchsquad genoemd.
Tevens ben ik niet via tactical op dat gerucht gekomen maximjc en knap dat jij weet wat andere mensen op de server doen in een uur en hoeveel tijd ze ergens aan besteden, erg goed van jou!! Ik zeg het alvast maximjc maar miscchien klopt mijn spelling niet helemaal maar dan hoef je daar niet op te reageren.
Cas,als iedereen die factions leuk vind dus topics ook volgens jou, dan zijn er weinig mensen die faction leuk vinden aangezien er weinig reacties zijn en een forum is ook bedoeld om vragen te stellen.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Nee geen slotje erop.
Ik zou graag van een admin een antwoord willen en niet van iemand van stitchsquad of van hun vriendjes,die mogen hun reactie geven,maar door hun werd ook gezegd dat reset van faction in januari kwam en dat klopt ook niet dus wat hun beweren neem ik met een korreltje zout.
Ik gaf als voorbeeld een netherportal maar er zullen mogelijk ook wel andere manieren zijn zoals de oude map ofzo.
Nogmaals ik heb in mijn vraag geen stitchsquad genoemd.
Tevens ben ik niet via tactical op dat gerucht gekomen maximjc en knap dat jij weet wat andere mensen op de server doen in een uur en hoeveel tijd ze ergens aan besteden, erg goed van jou!! Ik zeg het alvast maximjc maar miscchien klopt mijn spelling niet helemaal maar dan hoef je daar niet op te reageren.
Cas,als iedereen die factions leuk vind dus topics ook volgens jou, dan zijn er weinig mensen die faction leuk vinden aangezien er weinig reacties zijn en een forum is ook bedoeld om vragen te stellen.
Wow gast doe eens kalm...
Als jij per se wilt horen van iemand die niet in stitchsquad zit of het kan of niet wel,
Dat kan niet.
Zal ik het zo zeggen, das een fabeltje

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Hahahahahha, Typische vraag uit troy ^^
Maxim? Wat bedoel je met gerucht uit Tactical?
Weer begonnen met factions betrekken, Wp

Status
Niet open voor verdere reacties.