Hoi,Weetje wat opvalt?? er zijn alleen mensen uit StitchSquad die reageren en ze zeggen: Nee..
Sarcasme/leugen was found
Soow heel verhaalHoi,
Ik ben Levi
Ik heet ingame LeviboyNL
Ik zit in de faction Insanity
Ik zit dus Niet in StitchSquad
en Ik kan bevestigen dat je Niet buiten de Worldborder (edge) kunt.
Ik wens jullie een verder een fijne Avond
Groetjes. Ik
Ik kom niet uit StitchSquadWeetje wat opvalt?? er zijn alleen mensen uit StitchSquad die reageren en ze zeggen: Nee..
Uhm correctie, je kan er heus uit hoor...Hoi,
Ik ben Levi
Ik heet ingame LeviboyNL
Ik zit in de faction Insanity
Ik zit dus Niet in StitchSquad
en Ik kan bevestigen dat je Niet buiten de Worldborder (edge) kunt.
Ik wens jullie een verder een fijne Avond
Groetjes. Ik
Dat zou ik niet weten...Uhm correctie, je kan er heus uit hoor...
Kuh remy's base kuh
Inderdaad en in mijn vraag heb ik het over factions, er staat niet stitchsquad!Weetje wat opvalt?? er zijn alleen mensen uit StitchSquad die reageren en ze zeggen: Nee..
??Uhm correctie, je kan er heus uit hoor...
Kuh remy's base kuh
Inderdaad en in mijn vraag heb ik het over factions, er staat niet stitchsquad!
Wel heel toevallig dat hun gelijk reageren;)
Ik vind het wel een beetje raar dat je een ''toch enigszins gewone'' factions beschuldigt voor iets wat helemaal niet kan. de mensen van stitchsquad die reageren zijn gewoon snel. bovendien heb je helemaal geen bewijs en zijn dit gewoon speculaties die nergens op slaan.Weetje wat opvalt?? er zijn alleen mensen uit StitchSquad die reageren en ze zeggen: Nee..
TrueHier weet je waarom StitchSquad reageert!
Omdat hun Factions leuk vinden, dus Factions topic ook.. Jesus laat het..
Mvg,
Cas ;)
Weetje wat opvalt?? Er zijn alleen mensen uit StitchSquad die reageren en ze zeggen; Nee..
Inderdaad, en in mijn vraag heb ik het over factions, er staat niet stitchsquad!
Wel heel toevallig dat zij gelijk reageren.;)
Wow gast doe eens kalm...Nee geen slotje erop.
Ik zou graag van een admin een antwoord willen en niet van iemand van stitchsquad of van hun vriendjes,die mogen hun reactie geven,maar door hun werd ook gezegd dat reset van faction in januari kwam en dat klopt ook niet dus wat hun beweren neem ik met een korreltje zout.
Ik gaf als voorbeeld een netherportal maar er zullen mogelijk ook wel andere manieren zijn zoals de oude map ofzo.
Nogmaals ik heb in mijn vraag geen stitchsquad genoemd.
Tevens ben ik niet via tactical op dat gerucht gekomen maximjc en knap dat jij weet wat andere mensen op de server doen in een uur en hoeveel tijd ze ergens aan besteden, erg goed van jou!! Ik zeg het alvast maximjc maar miscchien klopt mijn spelling niet helemaal maar dan hoef je daar niet op te reageren.
Cas,als iedereen die factions leuk vind dus topics ook volgens jou, dan zijn er weinig mensen die faction leuk vinden aangezien er weinig reacties zijn en een forum is ook bedoeld om vragen te stellen.