Base buiten de map?

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

LeviboyNL

Guest
Laten we het er aub op houden dat het niet kan (voor de 2e keer). het is niet nodig om een faction te beschuldigen voor iets wat onmogelijk is. ik weet niet of je weet hoe bungeecord werkt maar zoon map kun je gewoon aan en uit zetten in een bepaalde sub-server (in dit geval factions) en het lijkt me dat de oude map uit staat en dat het dus voor niemand toegankelijk is.

ToggleTheBest_

Niet Verified
27 jan 2016
5
0
15
34
De oude map is wel mogelijk. Als OPped kun je buiten de map komen en wss er ook mensen tpen, maar de oude map bestaat zeker wel en is er zeer wss nog wel.
Onze faction heeft meerdere uren gezocht en geen resultaat, en dat was met 15 man.
Dus daarom denken wij dat de base in de oude map is. Of buiten de map.

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Hahahahahha, Typische vraag uit troy ^^
Maxim? Wat bedoel je met gerucht uit Tactical?
Weer begonnen met factions betrekken, Wp

De oude map is wel mogelijk. Als OPped kun je buiten de map komen en wss er ook mensen tpen, maar de oude map bestaat zeker wel en is er zeer wss nog wel.
Onze faction heeft meerdere uren gezocht en geen resultaat, en dat was met 15 man.
Dus daarom denken wij dat de base in de oude map is. Of buiten de map.

In al die tijd heeft niemand jullie base gevonden en dat is knap hoor....

Gelukkig beantwoorden jullie elkaars vragen ook al ;D

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
Guys ik lees hier doorheen en ff om duidelijk te zijn:

1. De base van Stitch is NIET!! buiten de world border.
2. Als dit namelijk wel het geval zou zijn, zouden de leden van StitchSquad steeds weer binnen de world border getp'd worden, omdat de plugin nou eenmaal is ingesteld dat spelers niet uit de map kunnen. Zoals al in een ander topic gezegt wil ik in de laatste dagen wel eens met wat mensen gaan wedden, kan ik nog lekker wat bijverdienen.
3. @quinten0707 @ToggleTheBest_ jullie wel zo onschuldig ons lekker beschuldingen, maar we weten allemaal wat er op factions rond gaat en dat iedereen denkt dat onze base buiten de border is, nogmaals dit is dus niet het geval, dus zo raar is het niet dat Stitch leden hier om reageren. Als de geruchten rond gingen dat Tactical hun base buiten de border was hadden jullie precies hetzelfde gedaan als ons.

Wie nu nog commentaar heeft, ik hoor het graag.

MVG
Henry_Freeman

• Like
Reactions: Cas

HenryF

Niet Verified
30 apr 2015
107
5
84
25
In al die tijd heeft niemand jullie base gevonden en dat is knap hoor....
Beter zoeken knul. Ik wil wel een wedje met je afleggen over als onze base wel of niet buiten de map is, ik kan door deze discussie nog rijk worden ook.

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
ok laat jij dan ons naar de base van stitchsquad tpen op 4 april?
Alleen niet zo slim van je om op 4 april rijk op factions te worden terwijl 5 april reset is en je dan alles kwijt bent maar ben je toch 1 dag rijk geweest XD

• Like
Reactions: smileyface

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Beter zoeken knul. Ik wil wel een wedje met je afleggen over als onze base wel of niet buiten de map is, ik kan door deze discussie nog rijk worden ook.
Haha, Henry sommige weten volgens mij niet wat 'zoeken' betekent..!!

Mvg,
Cas

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Het begonmet een lieve vraag: 'Kan je buiten de border basenbuilden?' Maar het eindigt op allemaal geklaag op StitchSquad.... Oke ze zijn onvindbaar.. Maar dan moet je toch echt beter zoeken!!! Mensen zeur niet het antwoord is gegeven jesus hé!!! ;(

Mvg,
Cas

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Het begonmet een lieve vraag: 'Kan je buiten de border basenbuilden?' Maar het eindigt op allemaal geklaag op StitchSquad.... Oke ze zijn onvindbaar.. Maar dan moet je toch echt beter zoeken!!! Mensen zeur niet het antwoord is gegeven jesus hé!!! ;(

Mvg,
Cas
Door wie is het antwoord gegeven??
Door leden en/of vrienden van stitchsquad
Dat is hetzelfde als je vraagt of iemand hackt dan zeggen ze ook nee ik hack niet :)

Status
Niet open voor verdere reacties.