Base

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
hallo

mijn faction wordt geraid door een paar mensen. ze hebben binnen de base sethome. (waarschijnlijk zijn ze binnen gekomen met glitch want de hele base is van obi en nergens is een gaatje) maar we weten waar ze spawnen en hebben het afgeblokt.. maar mogen wij daar lava plaatsen?het is onze eigen base? dus sethome daar is op eigen risico. dus graag zou ik willen weten of dit mag :D

groetjes Sherwan_

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Is het toevallig harmenvosken?
Hij is ook in onze base naar binnen gegliched

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Ik weet niet precies welke glitch het is, dus weet niet of het ook een glitch ís. En lava spawnen op iemands home mag, zolang het geen spawnplek is (waar diegene dus spawnt als die doodgaat; spawntrappen).

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Hij gebruikte de enderpearl glitch en de tp glitch

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
@sherwan heb geen home meer bij je en ben niet naar binnen geglitch

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
Ik weet niet precies welke glitch het is, dus weet niet of het ook een glitch ís. En lava spawnen op iemands home mag, zolang het geen spawnplek is (waar diegene dus spawnt als die doodgaat; spawntrappen).

het is niet anders mogelijk dan een glitch hoe wil je anders in de base komen dat gwn overal obi is. Ze hebben er ook sethome, ik d8 dat je geen sethome in enemy territory kon doen

• Like
Reactions: Pelle

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
@sherwan kreeg van vriend een bericht dat ik moest tp gedaan stond ik in je base die vriend stond er ook al in daarna jullie truce gemaakt en toen sethome

rijnier

Niet Verified
12 okt 2014
136
40
144
Heemstede
@sherwan kreeg van vriend een bericht dat ik moest tp gedaan stond ik in je base die vriend stond er ook al in daarna jullie truce gemaakt en toen sethome
bullshit

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
Normaal mag je dat wel in lava zetten, de home daar zette is idd op eigen risico denk ik

Master_genius_1

Niet Verified
14 dec 2014
835
164
234
25
Amsterdam
www.technicpack.net
Je mag niet glitchen, maar je weet niet zeker of dit wel of niet een glitch is dus heb je er weinig aan.
Je mag wel lava op iemands home zetten want homes zijn op eigen risico!

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Iemand die je in je faction laat en geen member is kan nog geeneens sethome doen .kan niet echt geloven dat een truce faction sethome kan doen in iemand anders zijn faction

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Harmen...
Dit zeg je bij iedereen, dit zei je ook bij mij terwijl leden van mijn faction hebben gezien Dat je naar binnen probeerde te glitchen

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
O ja en je kan niet tp doen in iemand anders zijn faction volgens mij!!

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
Even getest je kan geen sethome doen in truce territory. Wat je zegt klopt niet harmenvoskeno_O

Al is de leugen nog zo snel de waarheid achter haalt hem wel!!

Status
Niet open voor verdere reacties.