Mensen de staff houd het in de gaten. Echter zonder hard bewijs of als we het zelf zien :) kunnen we heel weinig om het te voorkomen.
Dat kan ook f5 zijn hé.
Dan kan t nog steedsGast, hij was in zn inv spullen aan het looten.
Als leader van je eigen faction kan je niet eens home binnen doen...Iemand die je in je faction laat en geen member is kan nog geeneens sethome doen .kan niet echt geloven dat een truce faction sethome kan doen in iemand anders zijn faction
/esethomeAls leader van je eigen faction kan je niet eens home binnen doen...
zou het niet weten eigenlijk xDO lol, waarvoor is die e?
Ik d8 altijd dat die e voor enemy staatzou het niet weten eigenlijk xD
maar t werkt :)
Maar ./esethome kan je ook doen in member teritory :pIk d8 altijd dat die e voor enemy staat
Ik denk dat je wat meer bewijs nodig hebt. Dat hij damage neemt in een pvp gebied is niet echt hard bewijs :pover harmenvoske hij kwam sws wat pelle al zei met ender pearl glitching/ tp glitching binnen in de base want ik hoorde hem steeds damage nemen en dan was die binnen en hij had sws geen truce bij ons dus hij moest wel bij ons ender pearl/tp glitching hebben gedaan.
Het is zoiets wat iedereen weet maar geen (hard) bewijs voor is.Ik denk dat je wat meer bewijs nodig hebt. Dat hij damage neemt in een pvp gebied is niet echt hard bewijs :p
Net zoals bij Kikebu, hij hackt ook maar de moderators skippen mijn report over zijn hacks :3Het is zoiets wat iedereen weet maar geen (hard) bewijs voor is.
net als dat iedereen weet dat eierbalPVP hackt...
Heb je record?Net zoals bij Kikebu, hij hackt ook maar de moderators skippen mijn report over zijn hacks :3
Toen heeft de staff gezegt het ziet er legit uit? O.o maar je ziet duidelijk dat hij zn kill aura aan / uit zet.Ik heb al 2 dagen report open met dit filmpje:
Staff kan hier helaas niet super goed zien of mensen hacken :(, helaas :(Toen heeft de staff gezegt het ziet er legit uit? o_O maar je ziet duidelijk dat hij zn kill aura aan / uit zet.