Bedrock weghalen: idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThaProFIsh

Niet Verified
15 jan 2015
8
3
67
24
Hallo!

Misschien is het een idee om voor iedereen met premium of hoger, de mogelijkheid te geven om bedrock weg te mijnen? Niet dat je dan echt de blocks krijgt, maar dat je het weg kan mijnen.

Soms behoorlijk frustrerend :s.

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
En dan kan je je base zo maken dat je compleet gerprotect bent door de void... er zijn wel mee nadelen..

ThaProFIsh

Niet Verified
15 jan 2015
8
3
67
24
Daar had ik nog niet zo bij nagedacht... hmm.

Dan denk ik dat dit niet mogelijk is?

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Er is indd een manier, maar die is volledig verboden. Als een mod /admin dat ziet, is het meteen " doeidoei server " ;)

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Ff een vraagje? :)
Je kan toch door bedrock heen glitchen op een of andere manier? :p

Er is indd een manier, maar die is volledig verboden. Als een mod /admin dat ziet, is het meteen " doeidoei server " ;)

mwah, als iemand in survival nether ff met enderpearls bovenop het plafond van bedrock komt... lijkt mij niet echt banwaardig hoor ^^

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik had 't over de Sapling :p Dan glitch je er niet door maar doeje iets anders, ik denk dat dat wel strafbaar is? :P Is namelijk vandalisme

Pelle

Niet Verified
7 nov 2014
391
72
174
25
Je kan ermee boven op de nether komen en ik weet niet meer of je hier nou kan bouwen maar dan kan je een heel goed verstopte base maken..

TheBlackMiner

Niet Verified
Je kan ermee boven op de nether komen en ik weet niet meer of je hier nou kan bouwen maar dan kan je een heel goed verstopte base maken..
Volgens mij kun je daar niet bouwen, maar als dat kan is het inderdaad best handig, maar ver oneerlijk en als je het mij vraagt een beetje pussy... Volgens mij is het dan ook niet meer leuk, want factions ofzo is juist leuk als je de spanning hebt om aangevallen te worden, en niet gewoon een beetje rond derpen in een huisje boven op de nether...

ThaProFIsh

Niet Verified
15 jan 2015
8
3
67
24
Volgens mij kun je daar niet bouwen, maar als dat kan is het inderdaad best handig, maar ver oneerlijk en als je het mij vraagt een beetje pussy... Volgens mij is het dan ook niet meer leuk, want factions ofzo is juist leuk als je de spanning hebt om aangevallen te worden, en niet gewoon een beetje rond derpen in een huisje boven op de nether...

Inderdaad, dat zou wel een stuk minder spanning geven.

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Bedrock is er niet voor niets je kan dan voor de grap iemand laten trappen in de void of iemand die ze home ergens heeft telkens als hij dood gaat in een diep gat en dan weer dood gat door void ja das niet echt lollig :)

ThaProFIsh

Niet Verified
15 jan 2015
8
3
67
24
Ik zie dat dit onderwerp verschillende speculaties op laat broeien.

Goed om te zien dat deze discussie nog even doorgaat!

RyanGo

God
iMrUniverse
iMrUniverse ✔
God
14 okt 2014
472
127
284
26
Belgïe
Ik denk dat het in verschillende gamemodes ( Survival, Mixed, etc ) Dat je daar wel mag bouwen, aangezien je " jump " hebt en tppos, voor factions ben ik niet eht zeker of 't mag. Aangezien er niet veel daar op zouden kunnen gaan. Tenzij ze hacks of Glitchen ;p

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
Ik had 't over de Sapling :p Dan glitch je er niet door maar doeje iets anders, ik denk dat dat wel strafbaar is? :p Is namelijk vandalisme
oh ja, die manier om hele stukken bedrock weg te halen zal wel ban opleveren ja, maar het ging om "erdoorheen glitchen" he ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.