Beurs

Status
Niet open voor verdere reacties.

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld

Leroy - Lowdriver

Verified
lowdriver
lowdriver ✔
LegendVer
Ik weet niet, maar als ik hier over mijn gevoelens wil praten dan kan dat, het Forums is voor de community om mensen te helpen, vriendelijk tegen over elkaar zijn en sjit

Gr,
Leroy

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Ik weet niet, maar als ik hier over mijn gevoelens wil praten dan kan dat, het Forums is voor de community om mensen te helpen, vriendelijk tegen over elkaar zijn en sjit

Gr,
Leroy

Zoals ik al zei, jammer dat dit gebeurt is, maar dit heeft niks met het topic te maken. Als je over je gevoelens wil praten maak er dan een apart topic over op de juiste plek.

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Je kunt ook het topic verwijderen!? Dit topic heeft toch niet veel meerwaarde! Het streeft z'n doel voorbij.
Oh sorry wist ik niet dat je hem kon verwijderen maar kan u miss wel iets doen aan die lowdriver die hier mij zit zwart te maken met allemaal leugens etc.?

The_GloriousWolf

Supreme
Opper_Druif
Opper_Druif ✔
Supreme
11 jul 2015
542
52
259
De Onderwereld
Je kunt ook het topic verwijderen!? Dit topic heeft toch niet veel meerwaarde! Het streeft z'n doel voorbij.
Okay, sorry wist ik nog niet dat je een topic kon verwijderen laat staan hoe! maar zou u a.u.b. iets kunnen doen tegen die lowdriver die hier mij zwart zit te maken (disrespect) met allemaal leugens en verhalen die niet eens waar zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.