allemaal pvp termen ;PWat is crits en hotkey en aimen en blockhit ofzo?
allemaal pvp termen ;PWat is crits en hotkey en aimen en blockhit ofzo?
Wat is macrokeys?En die rap soepen lijkt wel alsof je macrokeys hebt, want ikzelf kan niet soepen en aanvallen tegelijk, ( ik bedoel tijdens dat je soept nog met je soep slaan ) ik ken er niet veel die dat doen ( eigenlijk niemand ) het is indd geen autosoep, ik denk eerder macrokeys... Idk hoe het zit, maar is mijn mening.
ik doe dit ook :PEn die rap soepen lijkt wel alsof je macrokeys hebt, want ikzelf kan niet soepen en aanvallen tegelijk, ( ik bedoel tijdens dat je soept nog met je soep slaan ) ik ken er niet veel die dat doen ( eigenlijk niemand ) het is indd geen autosoep, ik denk eerder macrokeys... Idk hoe het zit, maar is mijn mening.
Je hebt mij toch gehoord hoe ik klik en hoe ik refill enzo?En die rap soepen lijkt wel alsof je macrokeys hebt, want ikzelf kan niet soepen en aanvallen tegelijk, ( ik bedoel tijdens dat je soept nog met je soep slaan ) ik ken er niet veel die dat doen ( eigenlijk niemand ) het is indd geen autosoep, ik denk eerder macrokeys... Idk hoe het zit, maar is mijn mening.
Zometeen moet ik gewoon een camera plaatsen irl hoe ik pvp enzo en hotkey xDwat hij doet lijken gewoon hotkeys hoor...
Mee eensik heb er geen verstand van maar het lijkt er idd op dat je zoo goed bent dat oerbeer denkt van die MOET wel hacken :p