Gesloten Biba30

Status
Niet open voor verdere reacties.

roderik

Niet Verified
27 apr 2015
18
2
32
25
kijk NU ben ik boos.
als een gewone speler in de openbare chat "bitch" zegt word hij direct gewaarschuwd door een mod.
maar als een mod dat zegt word hij/zij er in getagt en meer niet.
IS DIT HOE JULLIE MET DE SERVER OMGAAN?
GEWOON SLECHT.

nu ik toch jullie aandacht heb wil ik direct even vragen: Waneer gaat vanilla weer open? ik en mijn vrienden wachten al meer dan een maand en hij gaat maar niet open.

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Om even op je vragen terug te komen, heb je er misschien wel eens van gehoord dat een moderator ook prive ergens mee bezig kan zijn?, dus geduld zal je eventjes moeten hebben
Vanilla is er weer als de beta hauntedmc 2.0 word gelanceerd

K

KjeldVeldhuizen

Guest
Hallo,

Ik reageer hier op omdat ik weet dat @biba30 erg druk bezig is met school e.d.
Natuurlijk is het fout om zulke woorden te zeggen in de openbare chat, maar het ligt ook aan de context.
In deze context noemde zei niemand een bitch, ze gebruikte het in een niet beledigende context, ook de manier hoe jij een reactie geeft op @Datdus die Biba hierin tagged zodat zij weet dat er een topic over haar is vind ik een beetje 'over the top' ik snap dat het je misschien irriteert dat een Mod dit zegt maar je kan ook vriendelijk vragen aan de persoon in kwestie of diegene dat niet meer zou willen doen en dan is er verder geen probleem.
Dus om te zeggen dat diegene geen mod meer mag zijn en een mute moet krijgen is naar mijn mening een beetje teveel.

Mvg,
~kbkjelveld

• Like
Reactions: xBennie
D

Datdus

Guest
Hallo,

Ik reageer hier op omdat ik weet dat @biba30 erg druk bezig is met school e.d.
Natuurlijk is het fout om zulke woorden te zeggen in de openbare chat, maar het ligt ook aan de context.
In deze context noemde zei niemand een bitch, ze gebruikte het in een niet beledigende context, ook de manier hoe jij een reactie geeft op @Datdus die Biba hierin tagged zodat zij weet dat er een topic over haar is vind ik een beetje 'over the top' ik snap dat het je misschien irriteert dat een Mod dit zegt maar je kan ook vriendelijk vragen aan de persoon in kwestie of diegene dat niet meer zou willen doen en dan is er verder geen probleem.
Dus om te zeggen dat diegene geen mod meer mag zijn en een mute moet krijgen is naar mijn mening een beetje teveel.

Mvg,
~kbkjelveld

Helemaal mee eens.

Jouw gedrag @roderik, stoor ik me veel erger aan. Wat wij achter de schermen bespreken (of niet) hier over is verder onze zaak en daar hoeven we geen verantwoordelijkheid voor af te leggen aan jou.

Met vriendelijke groet.

Status
Niet open voor verdere reacties.