hallo staff er zijn alemaal bomen geplaatst in miners bij mine A
zou misschien een van de mods ze weg willen halen
zou misschien een van de mods ze weg willen halen
Er staat wel bij de informatie en regels dat het verboden is dingen in de mines te plaatsen die hier niet horen als je dat wel doet krijg je een ban. Het staat gewoon in de regels dus als je er iemand op betrapt krijgt diegene waarschijnlijk een ban ;)dit zal helaas nog vaak gebeuren omdat nergens ingame duidelijk aangegeven word dat het niet mag, en de meeste mensen die daar spelen nauwelijks op t forum kijken :p
Sapplings zijn de enige manier om rooie appels te krijgen, waar je dan weer super golden appels van maakt...Het item saplings moet worden geblokkeerd
Ik speel geen miners heb geen idee of het een belangrijk item is
bij prison is er een farm waar je leaves kan hakken daar krijg je ook appels vanSapplings zijn de enige manier om rooie appels te krijgen, waar je dan weer super golden appels van maakt...
Zonder notch appels zal pvp nooit meer hetzelfde zijn :(
(je krijgt ook god appels voor voten, maar 3 is niet genoeg)
Ja idd maar,bij prison is er een farm waar je leaves kan hakken daar krijg je ook appels van
Je weet dat we over Miners praten? xDbij prison is er een farm waar je leaves kan hakken daar krijg je ook appels van
Dat weet ik Well maar als dat ook bij miners word gedaan kan sapling worden geblokt en is het probleem opgelostJe weet dat we over Miners praten? xD
Best raar dat er zo weinig mensen op het forum zijnmja, of gewoon fixen dat sapplings niet daar geplaatst kunnen worden? :p andere dingen wel, alleen sapplings in een bepaald gebied disablen, dit kan toch met worldguard (of hoe die plugin ook heet die de spawn etc beschermd)
ik reageerde op het verkeerde berichtBest raar dat er zo weinig mensen op het forum zijn
Jammer dat spelers zo weinig gebruik maken van het forum waar je van alles kan bespreken
dit zal helaas nog vaak gebeuren omdat nergens ingame duidelijk aangegeven word dat het niet mag, en de meeste mensen die daar spelen nauwelijks op t forum kijken :p
Het echte probleem is dat spelers gewoon niet lezen.
Het staat er toch echt al een hele tijd, vanaf het moment dat de eerste boom werd ontdekt.
Bekijk bijlage 920
Eigenlijk zou juist in miners notch appels schaars moeten worden ik gappel pvp is to eZ als je OP bent en soms zit je dus 10 min iemand te slaan wie het zn gappels op zijn dus mischien splash pots of healing? ?Sapplings zijn de enige manier om rooie appels te krijgen, waar je dan weer super golden appels van maakt...
Zonder notch appels zal pvp nooit meer hetzelfde zijn :(
(je krijgt ook god appels voor voten, maar 3 is niet genoeg)