Brainstormen over survival!

• Topicstarter Deleted member 3030
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Skeons

God
Skeons
Skeons ✔
God
5 dec 2014
3
0
57
Het enige wat er anders is in Hell in vergelijking met de andere survival servers is de hoeveelheid en de sterkte van de mobs, correct me if I'm wrong. Dit zou van mij part meer mogen zijn, zoals al eerder gezegd; verwijder de /warp farm. Maak er echt een Hell van.
Zelf gebruik ik /warp farm vrijwel tot helemaal niet, en dat is puur om als god zijnde nog wel het idee te hebben dat je op een survival server zit.

HolySheeper

Supreme
HolySheeper
HolySheeper ✔
Supreme
22 mrt 2014
71
57
144
Minecraft
Het enige wat er anders is in Hell in vergelijking met de andere survival servers is de hoeveelheid en de sterkte van de mobs, correct me if I'm wrong. Dit zou van mij part meer mogen zijn, zoals al eerder gezegd; verwijder de /warp farm. Maak er echt een Hell van.
Zelf gebruik ik /warp farm vrijwel tot helemaal niet, en dat is puur om als god zijnde nog wel het idee te hebben dat je op een survival server zit.
Ik gebruik warp farm maar 0,01% van de tijd, voor mijn idee mag het weg.
Maar als het blijft, mij best, ik gebruik het niet XD

flowxdutyx

Niet Verified
22 apr 2015
21
0
65
26
Ik gebruik warp farm maar 0,01% van de tijd, voor mijn idee mag het weg.
Maar als het blijft, mij best, ik gebruik het niet XD
als ze warp farm weg doen zouw wel onhandig zijn ik heb vaak zand nodig dus ga ik vaak naar warp farm

Skeons

God
Skeons
Skeons ✔
God
5 dec 2014
3
0
57
MCMMO op medieval
MCMMO mag van mij ook wel weer weg van Hell. Het is handig en leuk, maar ik denk niet dat het iets is om op een survival server te zetten. Als je het verwijdert zal de helft van de spelers het waarschijnlijk niet eens merken, net zoals dat de helft het niet eens merkt dat het erop staat.

Status
Niet open voor verdere reacties.