Gesloten Bug op medieval realm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spyclone775

Niet Verified
27 mei 2015
6
0
15
Hallo Admins,

Ik vrees dat ik ongewild de Medieval realm server laat crashen.
Telkens ik deze join worden de spelers eraf gegooid, mezelf incluis (zie dit aan het aantal spelers in de lobby/survival hub). Ik heb dit niet bij eender welke andere server.
Heb geprobeerd om met een nieuwe clean install te spelen (.minecraft folder gewist) maar nog steeds hetzelfde Ook vanop een andere PC, zelfs in een ander land :-)
ik vermoed dat het dus niet met mijn client te maken heeft, misschien met mijn positie in het spel ???. Ik kan dit ook consistent reproduceren. Voorlopig blijf ik van deze server af, omdat ik andere mensen niet wil storen.
Graag zou ik willen weten of ik kan helpen om dit op te lossen want ik heb wel wat tijd gespendeerd om een en ander te bouwen en zou dit graag ook verder doen.

Contacteer me gerust voor info/hulp aub!

Thx
Spyclone775

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Heb je dit probleem ook op survival heaven of survival hell? Wat voor mods gebruik je? Welke minecraft versie gebruik je? Hoe speel je in een ander land?

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Ah dus toch een corrupted chunk. Klein gebiedje dat niet meer geladen wil worden, en als dat toch gebeurt bijvoorbeeld door het joinen van een speler, crashed die chunk.
Sinds wanneer zijn die crashes? Dan kan ik die chunk rollbacken tot voor de crashes.

Hape

Niet Verified
7 sep 2014
238
128
139
Zomaar even tussendoor: super dat spelers meedenken en zoiets zo melden.

Spyclone775

Niet Verified
27 mei 2015
6
0
15
Versies 1.8.3 , 1.8.4 en 1.8.6 gebruikt, geen mods. Zoals gezegd zelfs opnieuw geïnstalleerd. Die opmerking van een ander land bedoelde ik gewoon een ande ip-adres mee, kwestie van zelf al een aantal dingen uit te sluiten.

Spyclone775

Niet Verified
27 mei 2015
6
0
15
Ik denk dat het al ongeveer een week geleden begonnen is, vermoed sinds vrijdag of zaterdag vorige week.

Laatste update:

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
remy is er druk mee bezig. Echter lijkt de bron van de corrupted chunks dieper te liggen en kost dit iets meer tijd om op tel ossen. We hopen op je begrip

Spyclone775

Niet Verified
27 mei 2015
6
0
15
Heb vandaag nog eens ingelogd op de Medieval en het probleem is blijkbaar verholpen. Dank voor de hulp!

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Bedankt voor je melding dat het is verholpen.
Dan gaat hier een slotje op !!

Status
Niet open voor verdere reacties.