ik denk dat ik een weekje ga verhuize :eek:Bekijk het positief! Volgende week lekker vakantie (voor de Hollanders :p) en dan alle uren inhalen op een verbeterde server :D
Mvg,
Rutger
die 2 weken ware te snel om :(
ik denk dat ik een weekje ga verhuize :eek:Bekijk het positief! Volgende week lekker vakantie (voor de Hollanders :p) en dan alle uren inhalen op een verbeterde server :D
Mvg,
Rutger
ik denk dat ik een weekje ga verhuize :eek:
die 2 weken ware te snel om :(
lol wat is er zo fijn dat je vakantie 3 weken later valt?Zo fijn kan alleen Nederland maar weer zijn hè. Je zal er maar wonen :p
Mvg,
Rutger
lol wat is er zo fijn dat je vakantie 3 weken later valt?
en belgie was het te mooi weer ik mocht niet voor 7 uur op mc :(In Nederland is het meestal zo dat als je een paar dagen mooi weer hebt het daarna heel bagger wordt... ;)
Waarschijnlijk wordt het dan dus in de vakantie 'slechter' weer. :)
Dan heb je een mooi excuus om binnen lekker te gamen! :p
klootcraft.hauntedmc.nlIk las op de server dat er een opvang server was ofzo? :eek:
Weet iemand de IP daarvan?
ik ben ook Belg en volgende week heb ik toch veel verlofjes van t school :)Whahahah je zal maar in België wonen xD, wij hebben vakantie na de grote update;);):)
wij ook 1 DAG en deze vrijdag ook :pik ben ook Belg en volgende week heb ik toch veel verlofjes van t school :)
idd volgende week vrijdag is t dag van arbeid dus geen school en 2 weken later dinsdag-vrijdag geen school :Dwij ook 1 DAG en deze vrijdag ook :p
liever niet dat heeft te veel nadelen :pAls Vlaanderen en Nederland nu samen 1 land zouden vormen, hadden we meer vakantie! :eek:
In naam van Oranje, vereenigt u!
Ik voel me beledigd. Terecht!liever niet dat heeft te veel nadelen :p
Het is gewoon klote dat haunted er eventjes uitlicht, maar geen zorgen we hebben klootcraft wat echt klote is om te joinen maarja wel aardig dat ze teminste een Back-up server aan hebben :) kan niet wachten tot zaterdag 10 uur
Whuutt, is het pas om 12 uur :OIk vind het ook een kloteserver ja. Maar wat is er trouwens op zaterdag 10:00 uur? Ga je dan nog ff de laatste 2 uurtjes aftellen :p?
Mvg,
Rutger
Heb je langer de tijd om na te denken wat je als eerste op Haunted gaat doen!Whuutt, is het pas om 12 uur :O
Nou nog even door bikkelen dan haha