Gesloten Caviakop en darkcharmzz glitch abusen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Spaceknijn

Niet Verified
17 apr 2015
22
4
62
35
Zowel Caviakop en Darkcharmzz gebruiken glitches op de slechte manier.

Ze zeiden ingame dat deze glitches waren toegestaan vandaar dat ik ook een forumpost aanmaakte om te vragen of dit aangepast kon worden. Maar toen ik vandaag aan Equalzpvp vroeg of dit ook echt was toegestaan bleek dat dit helemaal niet mocht. Vandaar dat ik alsnog deze report aanmaak.

Caviakop sloeg meerdere keren door glassplanes heen. En darkcharmzz gebruikte enderpearls om door deuren heen te glitchen. De video laat precies zien wat ik bedoel.

Maaraa

Niet Verified
20 sep 2014
1.146
573
313
29
Denk eerder @xBennie , die heeft het behandeld ingame.

Spaceknijn

Niet Verified
17 apr 2015
22
4
62
35
Het lijkt me toch best wel een glitch. Ik bedoel ze slaan duidelijk door blocks heen. En mocht dit niet als glitch worden gezien dan maakt dit deuren/ruiten waardeloze blocks. Vandaag weer geraid op dezelfde manier. Door deuren heen slaan en zelfs door full glass blocks. Als het nodig is upload ik de video. En nog een vraagje is xBennie EqualzzPvP ingame? Anders lijkt het me ook niet erg objectief. Deze zit in de faction teacher waarin ook caviakop zit. Vandaag kwam hij dan ook in onze base nadat ik hem vroeg of door deuren heen hitten toegestaan was. In plaats van deze vraag te beantwoorden gebruikte hij meer dan 15-20 creepereggs om eerst mij hele huis op te blazen en vervolgens onze obsidian base. Waardoor ze inderdaad niet meer door deuren heen hoefde te hitten aangezien mijn halve huis weg geblazen was. Nu ben ik zelf niet erg fan van mods die meespelen in faction worlds. Maar het feit dat hij en al onze vragen negeerde en zoveel creeper eggs gebruikte om onze base in te nemen maakt dit nog frustrerender. Naar mijn idee zouden mods spelers moeten helpen, misverstanden moeten oplossen en hier ook de meeste tijd mee bezig moeten zijn. Wat vanmiddag dan ook helemaal niet gebeurde. Ook het feit dat als xBennie Equalzpvp is deze dingen moet afhandelen terwijl hij er zelf bij betrokken is erg vreemd.

Dat gezegd hebbende vind ik het ook vreemd dat creeper eggs niet meer verkrijgbaar zijn. Ik en mijn faction leden zijn paar weken terug begonnen met spelen. Toen was het ook niet mogelijk om creeper eggs te verkrijgen. Blijkbaar worden ze wel eens op de market gezet maar dan gaat het ook over prijzen van rond de 1000 tokens. Dit geeft ons een behoorlijk groot nadeel. Dus ik zou ook graag willen vragen om of de eggs weer terug ingame te brengen of het gebruik ervan te verbieden. Maar dat is natuurlijk ook best lastig.

Alsnog vind ik dat de Teacher faction zich niet fatsoenlijk gedraagt en daar ook zeker consequenties aan verbonden zouden moeten worden. Tijdens het raiden word er ook continue gescholden (noob, je bent dik etc etc). Mocht er hier beeld materiaal van nodig zijn ik heb alles vanmiddag opgenomen. Maar alsnog het meest frustrerende. Ik vraag aan EqualzzPvP of hij de teacher faction members wil uitleggen dat door deuren heen slaan glitch abusen is, en word gewoon finaal genegeerd hij teleport naar onze base en begint creepers weg te zetten. Dit vind ik uiteindelijk nog het meest frustrerende. Snap dat mods ook willen spelen, maar wanneer spelers vragen hebben zou dit toch prioriteit moeten hebben lijkt me. Ben dan ook echt benieuwd wat hiermee gedaan word.

Sorry voor dit lange verhaal maar het moest er echt even uit. Enige die wel fatsoenlijk z'n werk deed was Bliksem.

Spaceknijn

Niet Verified
17 apr 2015
22
4
62
35
Na even zoeken zie ik inderdaad dat bennie EqualzzPvP is. Toen ik vanmiddag voordat dit allemaal begon aan Equalzz vroeg of door ramen/deuren heen hitten en door deuren heen enderpearlen glitchen was zei hij dat dit inderdaad niet was toegestaan. Hij wist toen helaas nog niet dat het om z'n eigen faction members ging. En nu geeft hij aan dat dit niet helemaal glitchen is? En dat een waarschuwing volstaat. Zoals ik al zei niet erg objectief om hem dit te laten afhandelen.

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Ik ga met volle respect in met je verhaal, daarintegen heb ik gezegd dat ik niet 100% zeker weet of het toegestaan was of niet. het is trouwens niet door een block heen slaan, deze snel slopen zodat je de mogelijkehid hebt om snel te hitten, niet echt ''glitchen'' dus.

Als er een regel zal komen over dat zit wel een confirmed glitch is zou ik daarvoor mijn excuses aanbieden. Nogmaals mijn excuses voor het niet reageren in de chat ik was erg gefocust op het spelen van de game, soms wil een moderator inderdaad het spelletje mee doen en kan ik dus niet tijdens het praten en ''gamen'' kan 'typen', ik heb daarbij ook een ziekte die dat verstoord. De ziekte is uiteraard geen excuus om dat weg te zeilen, maar toch even hierbij vermelden dat ik je absoluut niet heb genegeerd.

Er is nog geen duidelijke regel over deze ''fast-hit-block'' zoals de mensen het soms noemen, dus daarbij heb ik het kunnen waarschuwen dit niet meer te doen. Als je er 100% zeker voor bent zal ik hier tegenin gaan, met confirming van een extra stafflid.

PS:Niks tegen bliksem, maar het feit dat je gelijk zegt dat alleen bliksem zijn werk goed deed erg negatief is.

(PSS): Creepereggs waren destijds beschikbaar in de shop, konden dus gekocht worden en zijn niet deleted die gekocht zijn.

Spaceknijn

Niet Verified
17 apr 2015
22
4
62
35
Ik vind het mooi hoe je probeert uit te leggen dat je me niet negeerde. Ik vrees toch dat ik het filmpje erbij moet pakken. Ik kan snappen dat je niet reageert wanneer je midden in een spannende 1v1 zit tegen een full diamond prot 4 persoon die god apples en alles heeft. Dit was daarintegen heel wat anders. Jullie stonden met 5 man om mijn base heen. Ik had geen armor aan of wat dan ook. Je faction members hadden allemaal diamond armor aan. Het was meer trollen dan een intense gevecht om ons te kunnen raiden. Zei aten dan ook continue godapples en hadden blijkbaar potions in overvloed aangezien ze die random gebruikte voor onze deuren. Dus het feit dat je zegt ik was erg gefocust komt bij mij een beetje vreemd aan.

Toen je online kwam was het eerste wat ik deed aan je vragen of het was toegestaan en of je er iets aan wou doen. In plaats van eerst te antwoorden teleporte je meteen naar je faction members en begon gelijk creepers te spawnen bij mijn huis. Ook heb je meerdere keren stil gestaan recht voor me terwijl je naar me keek vroeg ik je wat je allemaal aan het doen was. En zei je 0,0 terug.

Ik weet ook niet of mods over het /weather command beschikken. Maar vond het erg apart dat toen jullie die gigantische boom die we hadden gemaakt in de fik zette en het ging regenen dit binnen 30 seconden weer ophield. Leek er meer op dat iemand de regen uitzette. Maar dit is pure speculatie.

Het feit dat ik bliksem wel goed vond functioneren en jou niet lijkt me duidelijk. Je zei niets.... Ook niet op het einde en niet in het begin. Je kwam met wat leek op een volle stack aan creeper eggs naar onze base nadat ik om hulp vroeg en ipv te handelen blies je onze base op. Nja in ieder geval grote delen. Het feit dat je 's middags nog zei dat het niet toegestaan was en nu ineens terugkrabbelt en zegt dat je zei dat je het niet 100% zeker wist vind ik ook vreemd. Zoals ik al zei vraag ik me af hoe objectief je kunt zijn als het gaat over je vrienden/faction members. En dat is ook niet vreemd ik zou hetzelfde hebben in jou positie. Maar dit soort situaties krijg je dus als je mee gaat spelen als mod in een faction server.

En ik weet dat creepereggs ooit gekocht konden worden in de shop. Maar dat betekent dus voor mensen die gejoined zijn nadat ze eruit zijn gehaald deze een groot nadeel hebben. Zeker als bepaalde mensen zulke grote hoeveelheden van deze eggs hebben. Oplossing voor dit lijkt me dan nog steeds: Zet ze weer terug in de shop of verbied het gebruik.

Verder vind ik het vervelend voor je dat je aan een aandoening leid die het je lastig maakt om je aandacht te verdelen tussen gamen en het moderaten in de server. Maar misschien is het dan een optie om wat minder bezig te zijn met het gamen. Aangezien ik in de paar weken dat ik speel jij en bliksem bijna de enige mods zijn die ik zie op de factions server. En er best vaak niet 1 mod aanwezig is. Ook zie ik mensen zo vaak ragen en schelden op elkaar dat als ik ze allemaal zou moeten reporten ik daar langer mee bezig zou zijn dan MC spelen. Dus misschien is het ook een idee om 1-2 extra mods te zoeken puur voor factions? Aangezien faction servers vaak ook voor de meeste rage zorgen.

Maar goed ik heb vannacht lekker geslapen en de frustraties zijn al wat minder (ookal lijkt dat waarschijnlijk niet zo als je dit leest). En wat is gedaan is gedaan valt vrij weinig aan te veranderen. Maar voor in de toekomst zou ik me er wat meer bewust van zijn dat je een mod bent en dat dus ook alles wat je ingame doet waarschijnlijk meer in twijfel word getrokken dan een normale speler. Dus als je een base in loopt en overal creepers begint neer te zetten dit nogal verkeerd overkomt. Maar goed zand erover wij beginnen onze base opnieuw en proberen nog verder te spelen op deze server.

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Het feit dat ik word opgeroepen voor een raid dat ik snel moest komen helpen, was al nr 1 dat ik daarop gefocust was.

+ Ik heb vaak /f c f (faction chat) aan en heb ik waarschijnlijk geantwoord met korte '?' of 'Ja?'. Waardoor het niet bij jou aankwam/jij het niet kon zien.

Maar wat wilde je dan dat ik wél had gedaan? Een duidelijk antwoord op die ''glitch'' is nog niet zeker. Mij is niet aangeven of dit een glitch of bug van de server óf minecraft zelf is.

Laatste update:

Spaceknijn

Niet Verified
17 apr 2015
22
4
62
35
Waarschijnlijk zit het in minecraft zelf. Dat het een glitch is lijkt me duidelijk. Als je een deur sluit hoor je er niet doorheen te kunnen slaan het is namelijk een blok. Door ramen heen slaan is precies hetzelfde. Ze sloegen ook door glass blocks heen. Dat het een speciale naam heeft zoals jij zei: ''fast-hit-block'' zegt alleen maar nog meer dat het een bug/glitch is.

En nogmaal het was geen intense 1v1 battle of groep tegen groep. Het waren 5 mensen met full enchanted diamond armor tegen mij en een vriend van me die zonder armor in mn huis zaten. En je stond meerdere keren stil naar me te kijken hoe ik keer op keer gekilled werd. Ik ga nu het beeldmateriaal achter elkaar zetten zodat je zelf kan zien hoe het ging want hoe je het nu stelt lijkt het alsof je continue moest oppassen dat je niet gekilled werd en daarom geen tijd had om te communiceren. Terwijl dit duidelijk niet het geval was.

En nee je hebt geen korte ? of ja gezegd. Dat we geraid werden was minder maar dat we genegeerd werden was voor mij frustrerender dan de raid zelf. En wat ik van je wou heb ik al meerdere keren aangegeven. 's Middags voor de raid begon vroeg ik aan je of door deuren/ramen heen hitten en enderpearlen een glitch was. Jij zei dat dat inderdaad een glitch was en niet is toegestaan. Vervolgens raid Teacher ons en doet precies dat wat ik je een paar uur daarvoor nog vroeg. Ik wacht tot je online komt, geef aan dat ze door deuren/ramen heen hitten en vraag of je ze erop wil wijzen dat dat niet is toegestaan (wat jij nog geen 3 uur daarvoor had bevestigd). Jij zegt niets tegen mij of hun en begint vervolgens met creeper eggs de deuren en muren op te blazen.

En nu ik het hier post weet je ineens niet of het een glitch/bug is? Ik vind het steeds vreemder worden. Mijn vraag is dan ook of de chatlogs van gisteren hierop kunnen worden nagekeken. Daarin kan je lezen dat Bennie aangeeft dat het een glitch is en niet is toegestaan. Om er vervolgens hier in dit topic weer op terug te komen nu het over zijn faction members gaat. Chatlogs liegen niet.

Spaceknijn

Niet Verified
17 apr 2015
22
4
62
35
Hier is erg goed te zien wat ik bedoel. Je komt online zegt dat je word gekicked door de server. Ik geef aan wat het probleem is en vraag of je er iets aan wil doen. Het enige wat je doet is teleporten naar onze base en creepers spawnen. Ik vraag nog meerdere keren wat je doet maar je reageert op niks. Kan meer video's ervan uploaden want dit ging een half uur zo door maar dit leek me voldoende.

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
1. Met aaleiding van '?' en 'Ja?' heb ik gezegd in de verkeerde chat
2. Ik heb meerdere keren gezegd dat dit geen vermelde bug/glitch is.

Mijn laatste vraag is, wat wil je dat ik doe, of wat wil je bereiken?
Hierover door discussiëren komt tot geen einde.

Spaceknijn

Niet Verified
17 apr 2015
22
4
62
35
Zou graag willen dat de chatlogs worden terug gekeken. Zodat je zelf ook kan zien dat je ´s middags zelf nog zei dat dit een glitch is en dat dit niet is toegestaan.

Wat ik hiermee wil bereiken is dat je meer op players zou moeten letten qua helpen en vragen beantwoorden en minder op het gamen zelf. Of hier een alt account voor gebruikt. Het is frustrerend als een mod geen tijd heeft om vragen te beantwoorden maar wel om je base kapot te raiden. En alsnog ben ik van mening dat jij deze report niet zou moeten afhandelen maar iemand die niet is aangesloten bij de faction waarover ik een report doe.

Spaceknijn

Niet Verified
17 apr 2015
22
4
62
35
Verder schold caviakop ook continue met noob en zei zelfs je bent dik... Dit soort gedrag zou consequenties moeten hebben.

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
24
Nederland
Zou graag willen dat de chatlogs worden terug gekeken. Zodat je zelf ook kan zien dat je ´s middags zelf nog zei dat dit een glitch is en dat dit niet is toegestaan.

Wat ik hiermee wil bereiken is dat je meer op players zou moeten letten qua helpen en vragen beantwoorden en minder op het gamen zelf. Of hier een alt account voor gebruikt. Het is frustrerend als een mod geen tijd heeft om vragen te beantwoorden maar wel om je base kapot te raiden. En alsnog ben ik van mening dat jij deze report niet zou moeten afhandelen maar iemand die niet is aangesloten bij de faction waarover ik een report doe.
Als ik de fout zou hebben gemaakt, zou ik deze ook met jou moeten oplossen.

Bij deze zou ik extra opletten op factions, bij mij mag je altijd een klein beetje spammen i.v.m ik niet alles zie, en ze een laatste kans geven voor het misbruiken van de glitch/bug + een tempmute voor het schelden.

^ Die scheldlogs heb ik al bekeken ^

Hierbij toestemming om een slot erop te zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.