Checkpointx

C

Checkpointx

Guest
Hey Haunted mensen, ik ben Checkpointx :D

Ik speel nu iets meer dan een jaar Minecraft, eerst op een realms server, maar heb later mijn eigen server geconfigureerd. In mijn real life vriendenkring spelen niet veel mensen MC, dus had een beetje moeite om actieve mensen te vinden op mn eigen servertje, dus ging ik op zoek naar een goede grote NL community voor minecraft en zo kwam ik hier uit :)

Ik kom zelf uit Rotterdam en werk veel als project of programma manager. In Minecraft vind ik het leuk om grote mooie dingen te bouwen en ook ben ik aardig handig geworden in redstone spul (liften, deuren, item sorters, alle vormen van farms, etc). Ik denk dat ik vooral op de volgende servers te vinden ben:
-Survival
-Creative
-Arcade (Paintball rules :D)
-Skywars/blocks

Om je een idee te geven van mijn werk tot nu toe, dit is (een klein deel van) wat ik in creative op realms heb gemaakt:
View My Video

Hier heb je ook wat stills van de hires bron video.... Was vooral om wat shaders en het John Smith texture pack aan iemand te laten zien, maar het geeft een goed idee van de dingen die ik leuk vind om te maken...

sgo9ae.png

qoisli.png

30k3j2v.png

2d0aq7b.png

Last edited by a moderator:

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Van harte welkom bij Haunted .
Je vid en de screens, zien er erg mooi uit (mooie bouwwerken).
Ik denk dat je het hier wel leuk zal vinden om te spelen, ook in deze server zijn heel wat oudere spelers te vinden,
(leeftijd 18+ en ouder)
Op deze server valt van alles te doen zoals drie survival werelden (heaven*easy* medieval*normaal* Hell*hard*) ook Vanilla is aanwezig , mixed,crea,skyblock en nog veel meer om op te noemen.
Ik zou zeggen WELKOM AAN BOORD BIJ HAUNTED

C

Checkpointx

Guest
Thanx voor het compliment Witch!

Ook goed om te horen dat er ook wat oudere spelers zijn, had daar inderdaad al even naar gekeken in de ledenlijst, ik ben zelf 33 en al vind ik leeftijd niet zo belangrijk (we staan niet in de kroeg ofzo), is het goed om te horen dat ik niet de enige ben hahaha

PS heb ook de video vervangen voor een hi-res versie, zag er niet zo strak uit in lowres :)
View My Video

Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: Danny

Evilhebix123

Niet Verified
24 jun 2014
336
79
194
24
Welkom man!
Nice bouwwerken ik zou willen dat ik dat kon :(
Ik ben meer van de PvP
Anyway gl hf on haunted <3

Bliksem79

Supreme
Bliksem79
Bliksem79 ✔
Supreme
19 sep 2013
250
30
187
Welkom id:) ben zelf ook 30+ Er spelen een boel spelers op server van 30 jaar en ouder:P alleen niet allen komen er vooruit:P Maar id leeftijd boeit niet speel regelmatig samen met mijn zoontje die is gek op minecraft:P

iRG16

Niet Verified
30 okt 2014
24
1
89
27
Tegenwoordig kom je ' oude ' spelers tegen, ik vind 't best wel leuk om zulke mensten tegen te komen. Het is anders dan met al due pubers te praten & ' spelen ' . Alvast welkom in de community.

P.S. JE bouwwerken zijn te gek ! ;)

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Heey,

Leuk dat je (moet ik je tutoyeren? :p) even de tijd het genomen jezelf voor te stellen! :P
Welkom op de fora en de server alsnog.
Je bouwwerken zien er prachtig uit. Blijf doorgaan!

Ik zal je vast wel eens in game zien.

~Maar

C

Checkpointx

Guest
@Bauertje Ik wens graag bejegend te worden met de woorden Weledelgestrenge Hooggeleerde Heer Checkpointx MSc BBA :p

hahaha nee man hou op, zelfs workwise gebeurt dat eigenlijk alleen als je met belgen te maken hebt. Als je dat soort termen nodig hebt om te laten zien dat je ouder, machtiger, whateva bent dan ben je niet goed bezig toch? Je mag me natuurlijk wel gewoon Charlie noemen want zo heet ik hahah

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
@Bauertje Ik wens graag bejegend te worden met de woorden Weledelgestrenge Hooggeleerde Heer Checkpointx MSc BBA :p

hahaha nee man hou op, zelfs workwise gebeurt dat eigenlijk alleen als je met belgen te maken hebt. Als je dat soort termen nodig hebt om te laten zien dat je ouder, machtiger, whateva bent dan ben je niet goed bezig toch? Je mag me natuurlijk wel gewoon Charlie noemen want zo heet ik hahah
Haha, haaaai Charlie! :)

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
wederom welkom checkpointxcharlie:p.

ps op welkserverondeel speel je? ik ben je nog niet tegen gekomen op medievalrealm

C

Checkpointx

Guest
Ben nog niet begonnen, heb tot nu to ff snel op hell gekeken en een potje paintball en skywars gespeeld...
Zal wel ff vanavond op Medieval komen buurten terwijl ik Game of Thrones kijk hahaha

Zal eerst ff wat matts gaan verzamelen en dan ergens een vlaggetje planten en iets gaan maken

C

Checkpointx

Guest
Zo, mn eerste bouwwerkje staat hahah

Duurde wel lang voor ik een beetje afgelegen plekje had met in ieder geval voldoende hout, zal vast een makkelijkere manier zijn om een spot te vinden?

Ik ga nu eerst ff materiaal verzamelen en dan echt iets bouwen.

2lsxu9c.png

Snake

Niet Verified
9 jul 2014
248
43
139
Ergens in nederland
Zo, mn eerste bouwwerkje staat hahah

Duurde wel lang voor ik een beetje afgelegen plekje had met in ieder geval voldoende hout, zal vast een makkelijkere manier zijn om een spot te vinden?

Ik ga nu eerst ff materiaal verzamelen en dan echt iets bouwen.

2lsxu9c.png
Welkom op de server en de forums:),
Ben je echt alleen van het bouwen of ga hou je je ook wel eens bezig met PvP?
(Effe tussen ons dat huisje wat je hebt gemaakt zo zien al mijn creaties er uit :p)

~Goof2001

• Like
Reactions: jan28
C

Checkpointx

Guest
Ja bouwen vind ik wel het leukste, ik ben ook nieuw op de server dus heb wel ff het gevoel dat ik ff iets achter moet laten :)

• Like
Reactions: Snake

razerforever

Niet Verified
10 jan 2015
108
32
169
heya!

welkom @Checkpointx! :D
Vind je bouwwerken er prachtig uitzien!
Ik zelf ben soms wel te vinden op hell en vooral kitpvp en nog wel wat andere serverdelen. :)
Zie je vast nog wel ingame!

Cheers!
~Razer

Doctorchinees

Niet Verified
29 jan 2015
69
26
174
23
bami
Ah lekker mijn creaties zien er miss ook zo uit maar ik word er wel steeds beter in om betere huisjes te maken
trouwens welkom op haunted en op de forum
zie je in game :D
(p.s als je een disguise mob ziet ofzo kan ik het miss zijn, ik stalker soms mensen :o. miss ben ik een poes, squid, wolf, creeper je weet het nooit >:) muhahaha)
-Doctorchinees

• Like
Reactions: jan28