Checkpointx

C

Checkpointx

Guest
Zo de basis is er, nu nog ff wat detail aan gaan brengen. In ieder geval geen klein huisje meer :)
(die ringen dirt zijn er zodat ik detail kan aanbrengen, die gaan uiteindelijk weg hoor :) )

Ben ook wat met redstone gaan spelen, werkt inderdaad lekker snel allemaal

25s9b89.png

• Like
Reactions: razerforever
C

Checkpointx

Guest
Kleine huisjes worden groot... zonsopkomst vanaf het dak.... nog een klein stukkie en ik ben boven de wolken!

2hhq23s.png

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
Zo de basis is er, nu nog ff wat detail aan gaan brengen. In ieder geval geen klein huisje meer :)
(die ringen dirt zijn er zodat ik detail kan aanbrengen, die gaan uiteindelijk weg hoor :) )

Ben ook wat met redstone gaan spelen, werkt inderdaad lekker snel allemaal

25s9b89.png
de dirt is niet zo mooi

whitch

ie kunt néét meer doone as kan
whitch
whitch ✔
Supreme
18 sep 2013
1.125
434
332
"Ergens op deze aardbol"
Niet iedereen heeft al een rank waar ze bv /fly kunnen gebruiken , daarom word er vaak dirt of zand gebruikt om er bij te kunnen

C

Checkpointx

Guest
@whitch, ik vind het ook ergens leuker, dan moet je een beetje nadenken hoe je iets gaat doen...

Er staat nu een enorme toren op dat huis die ik als mob spawner ga gebruiken, het was al vrij lastig om hem te bouwen, maar als de basis staat moet ik hem nog mooi maken, dus zal daar ook wel weer de nodige dirt bij komen... :p

@Tuurde gaat ook naast me bouwen dus het wordt al wat drukker in mn kleine uithoekje daar :)

C

Checkpointx

Guest
Zo ziet ie eruit zonder dirt.... (toren gaat het dirt ook nog weg, maar das zwaar under construction

16lz8ra.png