Cheqpointx - buildblog

Status
Niet open voor verdere reacties.
C

Checkpointx

Guest
Nog 2 uurtjes en de server gaat in onderhoud, goed moment om mijn eerste paar dagen af te ronden bij haunted. Ik zal hier de komende tijd steeds wat screens of videos plaatsen van de dingen die ik gemaakt heb hier of in creative singleplayer... Ik hoor ook graag jullie ideeen hoe dingen anders/beter kunnen!

Hier in ieder geval even mn basis en farm die ik net heb afgerond. Special thanx gaan ook even naar een zeker heksje die op haar bezemsteel langs mn toren is gevlogen, ziet er gaaf uit zo!!!

30sxevp.png

2qksbvl.png

oa7iqh.png

2d6ldty.png

359fvas.png

of met normale shaders... :p

o8f315.png

Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: QuintenRex

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Voor als de server weer open is, heb ik misschien een tip:
Probeer bij dat huis bijvoorbeeld een beetje te variëren met vormen en diepte. Misschien is het nu nogal vroeg, omdat je net begonnen bent (gok ik), maar misschien iets voor de nabije 'toekomst'? :p
Zo wordt het nóg mooier!

C

Checkpointx

Guest
Voor als de server weer open is, heb ik misschien een tip:
Probeer bij dat huis bijvoorbeeld een beetje te variëren met vormen en diepte. Misschien is het nu nogal vroeg, omdat je net begonnen bent (gok ik), maar misschien iets voor de nabije 'toekomst'? :p
Zo wordt het nóg mooier!

Ja, ik zit pas een paar dagen op de survival server, dus nog niet alles is klaar :)

De buitenkant met name bovenop de toren ga ik nog wat experimenteren met diepte, dus als je wat voorbeelden hebt ter inspiratie graag :). De binnenkant is met opzet zo leeg, dit is naast een mooie vooral een functionele basis en daar gaat een groot sorteer en opslag systeem komen, voor iedere item sorter heb je 4 blokken achter de chest nodig voor redstone, dus dat gaat nog wel wat krapper worden, dan gaan ook de chicken farm en flower multiplier ergens anders heen.

Misschien ook even goed om te vermelden, ik vlieg niet, wil het wel een beetje survival houden, dus veel aanpassen aan de buitenkant op grote hoogte is erg link :p

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Ja, ik zit pas een paar dagen op de survival server, dus nog niet alles is klaar :)

De buitenkant met name bovenop de toren ga ik nog wat experimenteren met diepte, dus als je wat voorbeelden hebt ter inspiratie graag :). De binnenkant is met opzet zo leeg, dit is naast een mooie vooral een functionele basis en daar gaat een groot sorteer en opslag systeem komen, voor iedere item sorter heb je 4 blokken achter de chest nodig voor redstone, dus dat gaat nog wel wat krapper worden, dan gaan ook de chicken farm en flower multiplier ergens anders heen.

Misschien ook even goed om te vermelden, ik vlieg niet, wil het wel een beetje survival houden, dus veel aanpassen aan de buitenkant op grote hoogte is erg link :p
Dat vliegen durf ik net niet aan bij het bouwen van kathedraal 2.0 ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.