ik doe ook wel mee!@EndieDragon @Dennie_ @blocky12 zouden jullie zo lief willen zijn om zo veel mogelijk mensen te vragen om mee te doen en/of te taggen hier? Misschien dat een van de staff kan helpen.
Beste deelnemers van het kerstmis idee:
Ik wil jullie vragen om zo veel mogelijk mensen te taggen hier! Hoe meer mensen er mee kunnen doen, hoe leuker het gaat worden!
En vinden jullie het misschien een idee om een soort van haunted kerstverhaaltje erbij aan te maken?
Zo snel mogelijk!Ja hoor, leuk :O Ik heb het al in mijn status gezet ;) Maar wanneer krijg ik de persoon waarvoor ik iets moet doen?!
Ja i guessIk zal even een lijstje maken met alle namen die mee doen. Gelieve hier mee in te stemmen als je mee doet en indien nodig je eigen naam erbij te zetten.
-The_GloriousWolf (ik zelf)
- @het_MC_Meisje
- @SneakyRoosjuh
- @cathy_nl
- @blocky12
- @Dennie_
- @EndieDragon
- @dylan161005
Heb ik zo iedereen die mee wilt doen?
Als iedereen nu even een nummer tussen de 1 en 8 wilt noemen dan stuur ik de naam doorIk zal even een lijstje maken met alle namen die mee doen. Gelieve hier mee in te stemmen als je mee doet en indien nodig je eigen naam erbij te zetten.
-The_GloriousWolf (ik zelf)
- @het_MC_Meisje
- @SneakyRoosjuh
- @cathy_nl
- @blocky12
- @Dennie_
- @EndieDragon
- @dylan161005
Heb ik zo iedereen die mee wilt doen?
3 (degene die nu 0 zegt kan ophoepelen van mij xP)
Lieve haunties!
Vanaf vanavond zal het kerstmis idee van start gaan! Ik zal iedereen een naam geven!
Er zijn wel een aantal regels:
-Niet tegen de gene zeggen dat je hem/haar hebt.
-Als je vragen hebt over hem/haar, vraag ze dan niet recht uit in game maar vraag of iemand anders het wil doen voor je!
-Het gaat hier om gebouwen of In-game items/money. DUS GEEN RANKS!
-Ruilen van naam is niet toegestaan!
En de belangrijkste regel:
HAVE FUN!!
Stel je bouwt iets op creative ofz en je wilt het later in survival hebben, kan je altijd mij vragen. Ik bouw graag dingen naar survival over voor mensen indien nodig!
Komt er nu aan. Had iets wat er tussen kwam.Ik heb nog geen naam!