Gesloten Claimen in survival voor te iriteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
23
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
Yoow lars hier,
er is iemand in survival3 die het leuk vind mij en mijn 2 vrienden te iriteren door bijna rechtnaast onze claims te gaan claimen het gebied wat hij heeft geclaimed waren wij van plan te claimen dit zit ons vreselijk in de weg we hebben het hem al honderden keren vriendelijk gevraagd om het te unclaimen maar nee hoor zo eigenwijs als hij is het lekker niet doen ik heb hem hierna op skype gebeld en toen begon hij allemaal stoer te doen en sindsdien ben ik het beu bij deze report ik Corleane_ voor het iriterende claimgedrag bij ons in de buurt.

MVG Lars
IGN (LarsGamerNL)

p.s ik kan de screenshots niet uploaden ik krijg de melding dat ze te groot zijn..
 

TurnDownForMAND

Supreme
LarsGamerNL
LarsGamerNL ✔
Supreme
12 mei 2015
40
8
144
23
Noord-Brabant Breda
www.youtube.com
2015-11-03_19.24.05.png
 
D

Deleted member 3363

Guest
REPORT GEWEIGERD.
Hallo,

Hij heeft gewoon 100% recht om dat gebied te claimen. Er is onvoldoende bewijs om de desbetreffende spelers te bestraffen. Het report zal inactief blijven, omdat het niet aan de voorwaarden voor een report voldoet. Als je meer hulp over dit onderwerp nodig hebt, neem dan contact op met een moderator. Sorry voor het ongemak en een mooie dag verder. Zoals altijd, veel plezier verder op HauntedMC.

Onderwerp gesloten voor verdere reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.