Open Combat bugg

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimoZ

Niet Verified
25 feb 2015
9
0
42
21
ik was aan het pvpen met naffie en maxim enzo bij onze base omdat ze ons aan het raiden waren op factions. Dus ik had geen potions meer dus rende ik weg en toen ik uit combat was logde ik uit maar toen ik inlogde was ik dood maar ik heb een screenshot gemaakt dat ik niet gelogd was maar toch was ik dood :/ . Dus bij dit bericht heb ik de screenshot erbij gezet. Maar ik heb nog 1 vraag. Mag ik alsjeblieft mijn gear terug?? Ik had diamond prot 4 unbreaking 3 depth strider boots, diamond prot 4 unbreaking 3 leggings, diamond prot 4 unbreaking 3 chestplate, diamond prot 4 unbreaking 3 respiration 3 aqua infinity 1 helmet, sharpness 5 fire aspect 2 diamond sword en 5 gapps :/ dat ben ik door die bugg verloren dus kunnen jullie alsjeblieft me gear teruggeven en iets aan die bugg doen plzz?? Alsvast bedankt!

Groetjes jojotimo aka timo

Bijlagen

• combat glitch.png
    combat glitch.png
    562,7 KB · Bekeken: 205

mr_sneaky13

Niet Verified
4 nov 2013
335
49
234
24
asten
www.twitter.com
ja dacht ik ook aan je moet echt voortaan zeker zijn dat je helemaal uit combat bent en niemand in de beurt is anders loop je de kans dat ze je nog net hitten voordat je uitlogt en in die screen zie ik niet dat je van de server af bent gegaan of naar een andere server bent gegaan dus hele onduidelijke informatie als ik het zo mag zeggen

maximjc

Niet Verified
25 mei 2014
413
46
149
24
x 2561 y 65 z 21060
Iedereen zag dat je combat logde, het stond namelijk groot in chat... En anders was je toch wel gekilld... "Je had geen pots"

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Ik ga eens even wat onnodige en niet toevoegende reply's verwijderen.

Craftkrats

God
Craftkrats
Craftkrats ✔
God
18 nov 2014
43
2
110
het heeft toch geen zin meer er komt dalijk een reset en dan is alles weg dus.....

TimoZ

Niet Verified
25 feb 2015
9
0
42
21
Craftkrats ik weet dat het geen zin meer heeft daarom is dit topic ook van 7 juli XD

Status
Niet open voor verdere reacties.