Conversatie/overleg prijzen shops megaplots

Status
Niet open voor verdere reacties.

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
Dus....
Hier bespreken we op een normale manier deze topic. Niet elkaar verwijten, gewoon overleggen.

Groetjes,

Retep

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
Hollander89, wat wil jij qua prijzen dat er nog wat winst uit te halen is?

K

Kogetsoo

Guest
Kun je wat gedetailleerder vertellen wat je wilt bereiken, Retep? Eventueel met voorbeelden?

Houd het beschaafd allemaal, anders wordt dit topic gesloten. ;)

Groeten,
Koge

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
@Kogetsoo op prison was er wat onenigheid over de prijzen van de shops. Dit omdat Hollander89 andere prijzen wilde. Als hij niet akkoord ging gingen de prijzen op max.
We zijn nu bezig in een conversatie ;)

Hollander89

Niet Verified
11 feb 2015
16
7
59
35
Ja hallo! Ik zie dat ik hier getagged ben. Ik had net een post gemaakt in de conversatie, ik zal wel ff hier reposten

Hollander89

Niet Verified
11 feb 2015
16
7
59
35
Beste mede-spelers!

Allereerst sorry voor de late reactie. Ik heb mijn zoon Mason gisteren mogen ontvangen, dus ik ben daar tussendoor zeer druk mee.

Door de conversatie in de chat (ingame) is dit topic ontstaan, een goed initiatief. Dus alvast mijn complimenten ervoor.

Een aantal dagen geleden, geloof 2, ben ik gecontacteerd door Jordi. Jordi vertelde mij dat hij onder druk werd / was gezet voor zijn shop prijzen. Aangezien Jordi veel via mijn shop verkoopt wilde hij mij dit vertellen, want hij vermoede dat ik ook onder druk gezet zou worden.

Ik ben gisteren (geloof ik) door Walk gecontacteerd via de chat. Het was een vraag of ik mijn prijzen wilde afstemmen met de andere shops. Ik vond de manier waarom Walk mij aansprak netjes en beleefd. Ik vertelde hem dat ik geen enkel kans maak als ik mijn prijzen gelijk ga trekken met mensen die een shop hebben aan de rand van de spawn in Plot werelden. Klanten kiezen dan de snelste weg aangezien er geen prijs verschil in zit.

Ik snap dat we met z'n allen wat willen gaan verdienen met de shops. Dus we moeten kijken naar een goede oplossing voor eenieder. Mijn verzoek ik om een standaard prijs af te spreken wat in de directe ring om de spawn ligt. Als een shopplot verder van de spawn af ligt, dan een verhoging zodat de klanten die er komen moeite moeten doen voor enkele meer K's om te ontvangen. Dan wordt het voor mij aantrekkelijker om prijsafspraken te maken zodat we er met z'n allen meer aan verdienen.

Hoogachtend,
Hollander89

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Kan je niet beter aan @Kogetsoo vragen of die een conversatie met jullie wil aanmaken met álle mensen die jullie erin willen hebben? :) Kan hij toezicht houden en meerdere mensen uitnodigen.

• Like
Reactions: LittleToNi10

~2001

Niet Verified
8 nov 2014
68
16
154
@Hollander89 Wij vinden dat ook een goed idee, we moeten het alleen nog uitwerken ;)!

robbin

Niet Verified
24 sep 2014
26
10
32
32
mensen prijzen afspraken gaan niet werken ( niet meer ) ik heb dit zelf heel lang aangevochten om prijzen oorlog te voorkomen toen er nog bijna geen yz/ free spelers waren. nu er steed meer komen ga je net als ik mijn tijd... toch die rotten appels ertussen krijgen die het voor allen gaan verpesten. ik kan je nu al waarschuwen dat als je je gaat focusen op prijzen dan verlies je je plezier in het spel.. ik heb hier echt lettelijk hoofdpijn van gehad. tot ik er zo genoeg van had dat ik tegen iedereen had gezegt bekijk het maar zoek het zelf maar uit. ik verkocht alles wat ik had delete mijn plots en ging ervan door..

mochten jullie er toch mee door willen gaan. ik wens jullie heel veel sterkte toe XD !

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Beste spelers
Niet lang terug is er weer een eco!
sindsdien word iedereen erop aangesproken die een shop heeft
met te hoge prijzen. Daarmee ben ik zelf door gwen aangesproken en heb ik daarna de prijzen meteen verlaagd!
Eerst vond ik het niet leuk, ik kreeg minder verkopers. Maar ik vind de eco handig!
Er gingen gewoon in 1 keer teveel mensen naar rank Y.
Daarom hebben ze weer een eco gemaakt.
Hopelijk blijft dit ff staan totdat je update 1.9 uit is!
Ik hoorde van een anonieme bron: dat we dan niet druk over *te hoge prijzen* moeten maken.
Hopelijk snappen jullie dit allemaal :)
-Dimi

lourdes

Niet Verified
20 jun 2015
2
0
15
25
ja je heb gelijk dimi maaa rnu gaan meer mensen griefen zoals mij snap dus ja en ehm dimi ik vind dat je goed je best doet voor moderator veel succes groetjes Rebelion_Remmelt

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
ja je heb gelijk dimi maaa rnu gaan meer mensen griefen zoals mij snap dus ja en ehm dimi ik vind dat je goed je best doet voor moderator veel succes groetjes Rebelion_Remmelt
Dankje wel :)

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Zoals de meesten weten heb ik het eind van de zomervakantie nieuwe afspraken gemaakt, tot nu toe vind ik het goed lukken maar ik hou mijn hart vast voor de 1.9 update!
MVG
-Gabri
Hzo hou je je vast voor 1.9?

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
www.youtube.com
Ik denk zelf dat er meer mensen op prison gaan spelen + dat er mensen zijn die geen prison meer speelden het nu wel weer gaan spelen en de afspraken niet volgen.
Ik hoorde van iemand ;)
Dat na de update (1.9) we niet meer bang hoeven te zijn dat iemand zijn prijzen te hoog doet voor zijn shop!
Mvg
-Dimi

Status
Niet open voor verdere reacties.