Beste mede-spelers!
Allereerst sorry voor de late reactie. Ik heb mijn zoon Mason gisteren mogen ontvangen, dus ik ben daar tussendoor zeer druk mee.
Door de conversatie in de chat (ingame) is dit topic ontstaan, een goed initiatief. Dus alvast mijn complimenten ervoor.
Een aantal dagen geleden, geloof 2, ben ik gecontacteerd door Jordi. Jordi vertelde mij dat hij onder druk werd / was gezet voor zijn shop prijzen. Aangezien Jordi veel via mijn shop verkoopt wilde hij mij dit vertellen, want hij vermoede dat ik ook onder druk gezet zou worden.
Ik ben gisteren (geloof ik) door Walk gecontacteerd via de chat. Het was een vraag of ik mijn prijzen wilde afstemmen met de andere shops. Ik vond de manier waarom Walk mij aansprak netjes en beleefd. Ik vertelde hem dat ik geen enkel kans maak als ik mijn prijzen gelijk ga trekken met mensen die een shop hebben aan de rand van de spawn in Plot werelden. Klanten kiezen dan de snelste weg aangezien er geen prijs verschil in zit.
Ik snap dat we met z'n allen wat willen gaan verdienen met de shops. Dus we moeten kijken naar een goede oplossing voor eenieder. Mijn verzoek ik om een standaard prijs af te spreken wat in de directe ring om de spawn ligt. Als een shopplot verder van de spawn af ligt, dan een verhoging zodat de klanten die er komen moeite moeten doen voor enkele meer K's om te ontvangen. Dan wordt het voor mij aantrekkelijker om prijsafspraken te maken zodat we er met z'n allen meer aan verdienen.
Hoogachtend,
Hollander89