Wens vervuld, veel succes met bouwen xDWens vervuld, Klaas Vaak gooit zand in je ogen.
Ik wens dat de kathedraal2.0 in mei af is.
wens vervult koop een zonnebank en ga er 2 maanden ander liggenWens vervuld, veel succes met bouwen xD
Ik wens dat het al zomervakantie is
wens niet vervult tv kaskes lopen weg na een tijdVerstop je dicht bij spawn onder de grond en wacht tot het gedaan is (mijn tactiek)
ik wens dat ik mijn tv kaske vind xD
Wens vervuld, die apen zijn heel agressief en schieten je neer met heel veel fireballs. Ze kunnen ook vliegen en door muren schieten en killen je meteen, je kunt max 1 stap doen als je respawnt
oepsi XDBouw die zelf maar, wens vervuld!
Ik wens dat iedereen mijn reactie las over dat de voltooid verleden tijd van 'vervullen' vervuld was. ;)
Wens vervuld maar je moet eerst andermans wensen vervullenWens vervult, ze zijn maar 2 jaar over datum.
Ik wens dat ik eens wens mochtwensen zodat ik van die wens 3 wensen kan wensen, waardoor ik een totaal wensenaantal van 4 wensen mag wensen.
Wens vervuld, je droomt lekker verder.Wens vervuld maar je moet eerst andermans wensen vervullen
Ik wens dat ik op mc mag als er visite is
wens vervuld ga slapenWens vervuld, je droomt lekker verder.
Ik wens dat ik het minder druk nu in real life had lol :/
wens vervuld je moet hem alleen nog kopenwens vervult alleen het is een kartonnen doos een een barbiepop
ik wil een game laptop