Creative books, items, blocks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Haunties.

Op creative was het al een langere tijd bekend dat er zogenaamde 'hacked items' in het spel circuleerden.
Hier kun je je dan bijvoorbeeld een diamond sword met alle enchants tot een level van 10000, een hacked boekje met een zogenaamde puzzel game en als je erop klinkt dan is je plot gecleared, een blockje dat je plaatst waardoor je minecraft meteen crashed, en potions met alle effecten erop bij voorstellen.

Nou namen de klachten de afgelopen dagen hierover dermate toe dat we nu hebben besloten een lijn te trekken. We zijn filters gaan maken voor al dit soort problemen, enkele nu al volledig opgelost.

Zo worden alle enchants op items in je inventory, je enderchest en die je vasthoudt direct teruggezet naar de standaard maximale waarden van minecraft.
En worden boekjes met commando's erin meteen onschadelijk gemaakt.

7929952f2d5587fb30b864fb6ac0598d.png

85681f667aed93a7e16af4779a725bcf.png

Het blockje waardoor je crashed gaan we zo spoedig mogelijk blokkeren. Helaas is dit een blockje dat gewoon in minecraft voorkomt, namelijk een anvil met datavalue 4, dus zullen mensen op dit moment daar heel snel aan kunnen komen. Je kunt hierbij dan ook niet spreken van een echt 'hacked item'.
De potions zullen we ook spoedig automatisch terug laten zetten naar de standaard maximale waarden van minecraft.

We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over dit onderwerp.

Mvg Remy & Staff

Doc_Brano

Niet Verified
15 dec 2013
1.437
155
219
hutje op de hei :)
Dus krijg je zo maar spullen van andere spelers? gooi het weg. Je hebt op creative gm 1 waardoor je alle spulletjes die er zijn zelf kunt pakken :). Is maar een tipje van mij, doe er mee wat je geschikt lijkt :)

• Like
Reactions: jan28 and whitch

ImiBoyXD

Niet Verified
17 jan 2015
177
21
189
22
Hyrule
rip me ik heb zoveel op items, ik dacht dat God ranked members ze konden krijgen icri ;-;

12dylan2001

Niet Verified
15 mrt 2014
19
2
69
Beste Remy, je weet dat er toch wel weer nieuwe hacked items aan gaan komen. Er zijn altijd wel mensen die dat soort spul maken. Sommige dingetjes vind ik zelf wel leuk. Zo bestaat er een potion. Als je het drinkt kan je heel erg snel rennen en heb je een hoge jump boost. Ik vind dat dat soort dingentjes gewoon kunnen blijven. Maar als ik dan naar dat boekje kijk. Dat is al weer wat anders. Dat soort dingen moeten verwijderd worden.

Maar wat ik dus wilde zeggen is dat er toch wel weer nieuwe items aan komen.

Dylan

• Like
Reactions: Deleted member 3363

Finball11

Niet Verified
30 apr 2015
165
62
179
22
DonutCity
Zo erg dat er telkens opnieuw iets wordt uitgevonden om iemands plot te clearen!

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Blackpanter2003

Niet Verified
19 jan 2016
38
40
114
21
Een land
Beste Haunties.

Op creative was het al een langere tijd bekend dat er zogenaamde 'hacked items' in het spel circuleerden.
Hier kun je je dan bijvoorbeeld een diamond sword met alle enchants tot een level van 10000, een hacked boekje met een zogenaamde puzzel game en als je erop klinkt dan is je plot gecleared, een blockje dat je plaatst waardoor je minecraft meteen crashed, en potions met alle effecten erop bij voorstellen.

Nou namen de klachten de afgelopen dagen hierover dermate toe dat we nu hebben besloten een lijn te trekken. We zijn filters gaan maken voor al dit soort problemen, enkele nu al volledig opgelost.

Zo worden alle enchants op items in je inventory, je enderchest en die je vasthoudt direct teruggezet naar de standaard maximale waarden van minecraft.
En worden boekjes met commando's erin meteen onschadelijk gemaakt.

7929952f2d5587fb30b864fb6ac0598d.png

85681f667aed93a7e16af4779a725bcf.png

Het blockje waardoor je crashed gaan we zo spoedig mogelijk blokkeren. Helaas is dit een blockje dat gewoon in minecraft voorkomt, namelijk een anvil met datavalue 4, dus zullen mensen op dit moment daar heel snel aan kunnen komen. Je kunt hierbij dan ook niet spreken van een echt 'hacked item'.
De potions zullen we ook spoedig automatisch terug laten zetten naar de standaard maximale waarden van minecraft.

We hopen jullie hiermee voldoende te hebben geïnformeerd over dit onderwerp.

Mvg Remy & Staff

Er is ook een kist die zorgt dat je NIET op crea kan
Ik heb van alles geprobeerd niets helpt tegen die kist
Iemand gaf die kist aan mij en toen BOEM!
Ik kon er niet op [nu nog steeds niet!]
Ik vind dat die hacked tools uit crea moeten
En mensen die bijv. dat blockje hebben dat ze het moeten weggooien

MVG, Blackpanter2003

Status
Niet open voor verdere reacties.