Creative schematics niet overgezet

• Topicstarter Redacteur Haunted
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Haunted MC heeft vandaag bekendgemaakt dat de schematics van de creative server niet over worden gezet. De server, die afgelopen zaterdag 2.0 lanceerde, legt uit dat dit komt vanwege een vervelende technische fout die niet is voorkomen. Het spijt de server dat de spelers die momenteel wachten op hun bouwwerken in creative op niks moeten wachten.

Een grote stap...
''We hebben er alles aan gedaan om het probleem op te lossen, maar tot een oplossing kwamen wij helaas niet,'' aldus eigenaar Remymine. ''Na de lancering van 2.0 loopt het storm en wij zijn druk bezig om 82 servers draaiende te houden. Van 20 naar 82 servers gaan was een hele stap en dat merken we momenteel goed, maar tot nu toe moet ik zeggen dat ik erg tevreden ben; vooral met de spelers die ons de tijd gunnen om dingen te optimaliseren.''

Tegenprestatie
De ±50 leden die bouwwerken over hebben laten zetten in creative zijn uiteraard teleurgesteld. Voor deze leden staat er een vergoeding te wachten van 1000 currency op een server naar keuze. Start een conversatie met @remymine en geef hierin je wens aan voor je vergoeding incl. je ingame-naam. Uiteraard is deze vergoeding alleen bedoeld voor de ±50 leden die een formulier hadden ingevuld voor 'creative bouwwerken overzetten'.

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20

Rudeboyd

Supreme
Rudeboyd
Rudeboyd ✔
Supreme
29 feb 2016
5
2
107
:eitacoL
ik had ook een formulier ingevuld, maar mijn kat had dat opgegeten!! :O

Nee? Niet? Ok dan.

Rellebel

Niet Verified
18 feb 2014
21
29
134
Wat kan je precies met currency? Zijn dat tokens ofzoiets?
Currency is een verzamelnaam voor de verschillende betaalmiddelen die er zijn op Haunted. Je kan er dus voor kiezen om 1000 tokens, skycoins of gems te krijgen op het serveronderdeel waar jij dat het liefst wil. De voorwaarde is wel dat je van tevoren een formulier hebt ingevuld.

Status
Niet open voor verdere reacties.