De anti-soccer gang

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sherwan_

Niet Verified
13 okt 2014
365
40
129
20
respect voor elkaar? nou... elke wedstijd is er weer gescheld en gevecht.... als men iemand perongeluk aanraakt maakt de ander meteen een schwalbe om die ander te naaien... ik zie haast nooit ook maar een grijntje respect op het veld :p

anyway, ik vind zelf voetbal ook echt helemaal niks aan, ik kijk heel soms als nederland speelt maar dan eigenlijk ook nog met tegenzin :p oh well, ieder zo zn eigen ding he :) er zijn ook veel mensen die minecraft maar dom vinden enzo :p

In de jeugd leer je gewoon respect voor andere hebben enzo. Schelden hoort bij het spel maar meestal is het alleen in het spel.

Retep

Niet Verified
24 dec 2014
37
39
124
23
toch is het waar...

Survivalars641

Niet Verified
1 dec 2014
27
2
109
NH
ik vind voetbal ook wel leuk hoor om gewoon met je vrienden te doen wij hebben thuis ook fox sports live. Ik vind het ook gewoon leuk om naar te kijken…….. ben voor AZ!

Raff

Supreme
Raff_Gnarrkill
Raff_Gnarrkill ✔
Supreme
23 mrt 2014
380
139
234
37
In de buurt van Eindhoven
In de jeugd leer je gewoon respect voor andere hebben enzo. Schelden hoort bij het spel maar meestal is het alleen in het spel.
ja ok, daar heb je gelijk, op de velden bij de kids, als ze gewoon voor zichzelf aan het trainen zijn is het bijna altijd gewoon volop plezier en respect :) maar kijk ze als ze uit moeten spelen ofzo, bijna altijd toch weer ruzies, schreeuwende en mopperende ouders, en een hoop gescheld.... ik vind voetbal meestal niks met respect te maken hebbend.... en ZEKER niet in de tribune als je kijkt bij bepaalde engelse, nederlandse en poolse teams enzo.... al dat Hooliganisme :') altijd hier in eindhoven ook is de stad haast onbegaanbaar na psv wedstrijden omdat het vol loopt met volk dat alleen maar rotzooi loopt te trappen :p

Status
Niet open voor verdere reacties.