Hoezo rainbow? Lmao xD1: BigSheepFTW
2: Rainbowthreat
3: Colinmeinema
Ik werd banned voor kill-aura door Rainbow en Remy omdat ik ze 2v1 had gekilld
Hoezo rainbow? Lmao xD1: BigSheepFTW
2: Rainbowthreat
3: Colinmeinema
Haha xDRainbowtreat.
Zag je haar tekeergaan tijdens de pvpwars finals? Woohoo!
Klopt, maar ik bedoel de meningen van mensen. Wie mensen de beste PvPer vinden :PMaar je weet nooit wie de beste is....
Ik wil niet negatief lopen doen, maar Dominik verzint veel. Dus heb je hiervoor bewijs? xDGozer bigsheep is 100% de beste van haunted, Hij heeft ComboDombo ze halve Inv. Met pots leeg gemaakt in pot pvp
Het is gerecord door naikieIk wil niet negatief lopen doen, maar Dominik verzint veel. Dus heb je hiervoor bewijs? xD
Ik kan ook zeggen dat ik Stimpy eZ rekte, is ni zo xD, daarom :p
Ik wil niet negatief lopen doen, maar Dominik verzint veel. Dus heb je hiervoor bewijs? xD
Ik kan ook zeggen dat ik Stimpy eZ rekte, is ni zo xD, daarom :p
Dat zeg jij? Met je hacks? Jij hebt dikke killaura pvpgamble gebruikte hacks maar geen pvp hacks alleen speed mineUhu pvpgamble is zo'n hackertje. Sommige mensen kennen hem nog als
Konijntje007, toen was hij altijd zo'n WarZone pussy die nooit ging pvpen.
Opeens had hij juice hacks, looool. Hoeveel damage hij soms ook deed. :')
Dat zeg jij? Met je hacks? Jij hebt dikke killaura pvpgamble gebruikte hacks maar geen pvp hacks alleen speed mine
Lol ik ben niet eens thuis, je weet toch dat ik m'n account heb weggegeven aan itsequal? Hij is buikder btw geen pvper dus leuk voor je je hebt een builder gekiltLoooooll, op k*h1 rekte ik je kapot hard. eZ af. Ik had 20ms je bent gewoon eZ.
Jij hebt zelf ook gehackt. En ik heb btw niet eens forge.
Blijkbaar heb je nog niet tegen de goede PvPers gevochten ;)1. xTyranoSlayer
2. RainbowTreat
3. TheBlackKoala
4. xBicl0ps!
5. ICrazzZyHaxxz
Dit is gwn waarheid ;P
Blijkbaar heb je nog niet tegen de goede PvPers gevochten ;)