Gesloten Dief maximddgfanboy

Status
Niet open voor verdere reacties.

Welpie21

Niet Verified
19 nov 2015
11
1
19
26
Immortal14 wou mijn Blaze farm maken en Maxim zou hem helpen, geen probleem leek mij. Maar ik ging iemand anders helpen en kwam terug toen alles klaar was. Immortal de sc betaald en ze gingen weg. Even later zij Maxim tegen Immortal: moet je is zien heb ik gestolen van welpie. Immortal kreeg ook een deel en kwam naar mij toe. gaf de spullen die hij kreeg terug aan mij en legde het uit wat hij deed, en dat hij zich er klootte bijvoelde.

Hier moet wat aan gedaan worden voordat het andere leden treft.
http://www.mupload.nl/img/rj0cyoki53p.29.25.png

Hij geeft zelf toe dat i me spullen heeft gejat en niet terug geeft omdat i dood is gegaan.

Mijn spullen bedraagt: 1 enchanting book (geen idee meer wat erop zat)
3 stack torches
Pumpkins

en verder zou ik het niet meer weten (rommelige chest)

Immortal14

Niet Verified
15 nov 2015
18
3
82
Flevoland
Klopt, ben gelijk naar basvanG en stanvanG gegaan omdat je offline was, en hun verteld dat ik je spullen kreeg van maxim, met hun in gesprek gegaan dat ik het gekregen had, en toen kwam je online en zoals je zei gelijk naar je gekomen en de gekregen items terug gegeven, aangezien ik geen dief ben

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
vreslijk overkwam mij precies hetzelfde alleen ik hielp juist iemand en dus 3 weken later geen nieuwe dia pickaxe (waarom gelooft niemand me toch??).

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Heel goed van @Immortal14 dat hij zo eerlijk is en dit doet, maar Reports moet je niet hier plaatsten, maar hier: https://haunted-mc.com/forum/overige-reports.25/ en als je je spullen terug wilt, is het misschien handiger om een Moderator persoonlijk aan te spreken en het verhaal uit te leggen!

Vipwachtwoord

Joeri076

Supreme
Joeri076
Joeri076 ✔
Supreme
7 apr 2015
144
8
154
31
Immortal14 wou mijn Blaze farm maken en Maxim zou hem helpen, geen probleem leek mij. Maar ik ging iemand anders helpen en kwam terug toen alles klaar was. Immortal de sc betaald en ze gingen weg. Even later zij Maxim tegen Immortal: moet je is zien heb ik gestolen van welpie. Immortal kreeg ook een deel en kwam naar mij toe. gaf de spullen die hij kreeg terug aan mij en legde het uit wat hij deed, en dat hij zich er klootte bijvoelde.

Hier moet wat aan gedaan worden voordat het andere leden treft.
http://www.mupload.nl/img/rj0cyoki53p.29.25.png

Hij geeft zelf toe dat i me spullen heeft gejat en niet terug geeft omdat i dood is gegaan.

Mijn spullen bedraagt: 1 enchanting book (geen idee meer wat erop zat)
3 stack torches
Pumpkins

en verder zou ik het niet meer weten (rommelige chest)

Hij probeerde vanavond ook trust te krijgen op mijn Island dan zou hij me mehelpen met bouwen gelukkig maar niet gedaan

Immortal14

Niet Verified
15 nov 2015
18
3
82
Flevoland
Hierbij zijn Teamspeak naam, hij komt nu via die :
Het rode gemaakt is een andere server waar die reclame voor maakt

yutoagrbsyx.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.