Dracindo

Diamondguy2003

Niet Verified
3 mrt 2015
5
1
70
21
Cyrceal
Hoi haunted mensies sommige mensen kennen mij als BlackCobra87 // Diamondguy2003.
Maar ik ga mijn mc naam weer veranderen naar een strip figuur die ik zelf verzonnen heb! Dracindo heet ie
en zo gaat ook mijn mc naam heten. Dus dat jullie dit even weten

PS ik ben vaak te zien op: CTF, Factions, Skyblock en Speedrun!
Ik hoop jullie allemaal wel is tegen te komen.

• Like
Reactions: Pelle

LittleToNi10

Niet Verified
12 dec 2013
242
108
244
26
Welkom op het forum, hopelijk heb je het naar je zin! Ik zie je vast een keer op de server :rolleyes:

Laatste update:
  • Like
Reactions: Pelle

Dracindo

Niet Verified
1 mrt 2017
0
0
23
32
Mijn welgemeende excuses voor deze necrobump, maar kan een stafflid dat Dracindo account verwijderen of zijn naam en avatar veranderen, alstublieft? Het is één ding om mijn gebruikersnaam te gebruiken, maar hij gebruikt ook mijn avatar. Hij steelt gewoon mijn identiteit hier.

Zeg het maar als jullie iets nodig hebben mijzelf te bewijzen.
Alvast bedankt.

Laatste update:

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Mijn welgemeende excuses voor deze necrobump, maar kan een stafflid dat Dracindo account verwijderen of zijn naam en avatar veranderen, alstublieft? Het is één ding om mijn gebruikersnaam te gebruiken, maar hij gebruikt ook mijn avatar. Hij steelt gewoon mijn identiteit hier.

Zeg het maar als jullie iets nodig hebben mijzelf te bewijzen.
Alvast bedankt.
Maak eventueel een conversatie aan met een Admin+.
Maar.. waarom zou hij jouw'n identiteit 'stelen'?

Dracindo

Niet Verified
1 mrt 2017
0
0
23
32
Maak eventueel een conversatie aan met een Admin+.
Maar.. waarom zou hij jouw'n identiteit 'stelen'?
Ik heb geen idee waarom. Zijn gebruikersnamen (BlackCobra87 en Diamondguy2003) komen mij bekend voor. Ik kan me wel geen slechte dingen van hem herinneren, en hij heeft waarschijnlijk geen slechte bedoelingen gehad hiermee, maar je kunt waarschijnlijk wel begrijpen waarom ik niet wil dat iemand met mijn naam en avatar rondloopt.

Hoe dan ook, bedankt voor je hulp. :)

Last edited by a moderator:

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Beetje overdreven om een identiteit te claimen die iedereen overal mag aannemen. Maar goed, hij was al jaren inactief dus ik heb de naam en avatar veranderd. Je bent nu de enige met de username Dracindo incl. de avatar. Verder heb ik even de verwijzing naar een andere server uit je naam gehaald en idem voor de verwijzingen in je bericht. Dat willen we hier simpelweg gewoon niet zien.
Welkom overigens op ons forum, hoop dat je hier een leuke tijd tegemoet gaat.

Dracindo

Niet Verified
1 mrt 2017
0
0
23
32
Ik kan begrijpen dat ik hebberig over kom, maar ik zelf zou nooit zeggen dat ik de Mona Lisa heb geschilderd, wat deze persoon hier eigenlijk heeft gedaan.

Bedankt voor de snelle hulp. Ik zal zeker eens op deze server online komen als ik de tijd hebt. Je lijkt hier een zeer goede community opgebouwd te hebben, van de paar topics die ik heb doorgelezen.