Dus die gast hit me door een muur heen........

Status
Niet open voor verdere reacties.

Moffel

Niet Verified
2 mei 2015
110
15
154
24
Nee, niet echt :|
 

xBennie

Moderator
Staff member
xBennie
xBennie ✔
Moderator
21 sep 2013
495
181
295
23
Nederland
Als je het blokje snel weghaalt en daarachter ook snel hit, word deze hit registered. ;)


+ 1 screenshot met ''you died'' waar je de omgeving niet ziet word niet geteld als bewijs, aub duidelijker bewijs.

++ Vinz & Harmen, aub ontopic blijven of ergens anders hierover praten. 80% van de berichten zijn van jullie en ook offtopic.
 

xCasaiets

Niet Verified
3 mei 2015
13
3
20
27
Als je het blokje snel weghaalt en daarachter ook snel hit, word deze hit registered. ;)

+ 1 screenshot met ''you died'' waar je de omgeving niet ziet word niet geteld als bewijs, aub duidelijker bewijs.

Iemand die wat verstand heeft, komen huahwi zijn videos toch van pas.
 
  • Like
Reactions: Moffel and xBennie

275wolf

God
zwofly
zwofly ✔
God
30 sep 2014
125
20
174
Die guidicien ofz hitte mij ook al door een deur heen :/
 

dyllann

Supreme
dyllann
dyllann ✔
Supreme
24 dec 2014
154
45
214
Nederland
@Harmen noob ,ik ben niet zo kinderachtig als jou om te typen mijn base is unraideble en ik ga stoppen op haunted met faction
.Je hebt echt wel barriersblocks leugenaar en je ging steeds bijclaimen hoe kinderachtig kan je zijn. Het leukste bericht wat je getypt hebt was dat je ging stoppen met faction maar dat was zoals wat je allemaal typt ook een leugen,helaas. Ik snap wrm jij geen vrienden hebt en zoals je broer zei toen je gebant was vergeef harmen want hij word gepest daarom doet hij zo,je gedraagt je als een klein kind dat aandacht wil. Iedereen die jou base wil slopen zal ik proberen te helpen drm is er in faction ook truce!! ooit van gehoord noob harmen???
Sinds de grote update is onze base niet geraid dus hoe noob ben ik. En pvp doe ik niet omdat ik dat niet goed kan als ik dat goed zou kunnen zou ik wel op de pvp te vinden zijn.





Zal het even uitleggen voor de "noobjes" @quinten0707
Vinz stond onder mij base hij liet guidican tp glitche dus vinz zei tpa guidican tpe glitchde.
Guidican komt in de base tagd Maikelaz enzo. W8 tot die uit combat is en tp accept vinz met een ender pearl.
Die ender pearl moet afgesproken zijn.

Btw wat ik allemaal wil zeggen



@quinten0707 je bent vrij noob "meelopertje"

Btw @_Mrvinz_ maak vrienden met hackers "zoals guidican"
omdat hij geen real live friends heeft maar hij heeft wel allemaal grote bek op Skype te met ze gescheld met k*****
Maar op faction doet hij alsof hij lief is.

Meeste mensen zoals @Pelle @Bauertje @Roderlo @MaikelZwarteHand
Zijn op Skype net zo als ingame (ondanks ik niet Skype met bauertje en roderlo) hun blijven aardig wat je ook gedaan heb voor die 4 weken ban voor tp glitch gehad maar ze accepteren je gwn nog.

Zodra het niet lukt om in mijn faction te komen. Ga mensen smoesjes verzinnen "harmen hackt hij gebruikt barriers" sommige mensen worden jaloers gaan je aanvallen gaan je uitschelden op forum geven je onterechte dumbs.

Maar al kijk je naar bans zal @_Mrvinz_ meer geband zijn als mij


@maximjc dit is duidelijk expres gedaan de tp glitch vinz gaat percies onder mijn base staan neemt ender pearl mee en gaat in het water staan

Dus btw Denk en daarna doen !
 

Harmen

Niet Verified
12 jul 2014
401
41
199
@Harmen noob ,ik ben niet zo kinderachtig als jou om te typen mijn base is unraideble en ik ga stoppen op haunted met faction
.Je hebt echt wel barriersblocks leugenaar en je ging steeds bijclaimen hoe kinderachtig kan je zijn. Het leukste bericht wat je getypt hebt was dat je ging stoppen met faction maar dat was zoals wat je allemaal typt ook een leugen,helaas. Ik snap wrm jij geen vrienden hebt en zoals je broer zei toen je gebant was vergeef harmen want hij word gepest daarom doet hij zo,je gedraagt je als een klein kind dat aandacht wil. Iedereen die jou base wil slopen zal ik proberen te helpen drm is er in faction ook truce!! ooit van gehoord noob harmen???
Sinds de grote update is onze base niet geraid dus hoe noob ben ik. En pvp doe ik niet omdat ik dat niet goed kan als ik dat goed zou kunnen zou ik wel op de pvp te vinden zijn.
Ik heb geen barriers
 

GewoonBeast

Niet Verified
16 apr 2014
154
32
139
23
Arnhem
Zal het even uitleggen voor de "noobjes" @quinten0707
Vinz stond onder mij base hij liet guidican tp glitche dus vinz zei tpa guidican tpe glitchde.
Guidican komt in de base tagd Maikelaz enzo. W8 tot die uit combat is en tp accept vinz met een ender pearl.
Die ender pearl moet afgesproken zijn.

Btw wat ik allemaal wil zeggen



@quinten0707 je bent vrij noob "meelopertje"

Btw @_Mrvinz_ maak vrienden met hackers "zoals guidican"
omdat hij geen real live friends heeft maar hij heeft wel allemaal grote bek op Skype te met ze gescheld met k*****
Maar op faction doet hij alsof hij lief is.

Meeste mensen zoals @Pelle @Bauertje @Roderlo @MaikelZwarteHand
Zijn op Skype net zo als ingame (ondanks ik niet Skype met bauertje en roderlo) hun blijven aardig wat je ook gedaan heb voor die 4 weken ban voor tp glitch gehad maar ze accepteren je gwn nog.

Zodra het niet lukt om in mijn faction te komen. Ga mensen smoesjes verzinnen "harmen hackt hij gebruikt barriers" sommige mensen worden jaloers gaan je aanvallen gaan je uitschelden op forum geven je onterechte dumbs.

Maar al kijk je naar bans zal @_Mrvinz_ meer geband zijn als mij


@maximjc dit is duidelijk expres gedaan de tp glitch vinz gaat percies onder mijn base staan neemt ender pearl mee en gaat in het water staan

Dus btw Denk en daarna doen !

Harmen, ik was ook zo we ''waren vrienden'' maarja je bent anders en noemt iedereen een hacker en dat levert bans op. Dat vind ik onterecht.
 

niek plijnaer

Niet Verified
16 mrt 2015
150
18
160
23
Ik ender pearlde erin, hij heeft me er niet in gtpd. Ik vind het heel triest dat je tegen de Eigenaar en Moderators zit te liegen enkel omdat je hem niet mag of wat dan ook. Ik vind dat jij banned hoort te worden voor 60 dagen. Hij is nu verbannen omdat hij enkel naar mij tpde en ik hem accepte. Best triest dit
ik heb precies hetzelfde hoor zo ben ik ook gebant
 

jefkedebeer123

Supreme
jefkedebeer
jefkedebeer ✔
Supreme
2 mei 2015
187
31
234
20
Ik ben ook onterecht gebannned voor tp glitchen ze denken dat ik door barrier blocks heb tpglitch btw ronjansdans raiden is nice
tot je gebanned bent
 

Bijlagen

  • 2015-12-19_13.17.36.png
    2015-12-19_13.17.36.png
    109,5 KB · Bekeken: 153
K

KjeldVeldhuizen

Guest
Dit topic dreigt weer uit de hand te lopen doordat mensen er weer op reageren, daarom bij deze een slotje erop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.