Op zich wel een leuk idee, maar als je dan weer A bent dan heb je de volgende problemen:
1) Je money moet gereset worden (anders kan je net zoveel sparen zodat je weer meteen Free kan worden. Kijk hierbij naar xHolyGod, die ruim 800 miljoen heeft en daar een heel eind mee kan komen).
2) Je inventory moet gereset worden en je (mega)plot worden afgenomen, aangezien je hier dan nog allemaal stuff kan bewaren en met een vriend die Y of hoger is kan afspreken dat die nog alles voor jou verkoopt, jou geld payt en dat jij meteen weer naar Free kan.
3) Mocht zoals bij 2 staat je (mega)plot worden afgenomen, dan zou dit ook zonde zijn, aangezien een plekje dichtbij de spawn natuurlijk ideaal is om te hebben voor een shop.
4) De shop op je (mega)plot, die is gebaseerd op YZ prijzen en dan zou je je shop moeten sluiten, of deze wordt afgenomen zoals bij 2 staat.
5) Je hebt geen geld meer om armor te kopen bij YZ (wat de makkelijkste manier is om goed armor te krijgen), wat er dan ook voor zorgt dat je minder kan/gaat pvp'en, omdat je dan 'slecht' bent.
Het idee zou nog steeds gebruikt kunnen worden maar dan zou er (denk/vind ik dan) beter nieuwe mines kunnen komen waar het percentage blocks ten opzichte van stone gehakt kan worden, VERHOOGD moet worden, maar dat de prijzen daar GELIJK blijven als bij YZ (of Free, als deze mine er überhaubt komt), omdat je dan, om het een beetje overdreven te zeggen, als je nog maar normaal R bent een stack emerald blocks kan verkopen bij een shop van iemand die dan bijvoorbeeld Prestige 1 W is, het verkoopt en dat die prijs zo hoog is dat je meteen naar Y kan en dat maakt het weer te gemakkelijk wat we ook weer niet willen. Mocht je dan Prestige 1 A willen worden, dan zouden de prijzen moeten doortellen (dus weer duurder dan Free is).
Mocht bovenstaande gebeuren, dan zit je met het probleem dat de map groter moet worden en het waarschijnlijk onoverzichtelijk wordt waar alles is. Hierop is weer een andere oplossing: een warp naar een nieuwe map/mines waar je dan kan minen.
Voordat bovenstaande gebeurd vind ik dat er eerst een Freemine mag komen.
Maar bovenal heeft de staff het al erg druk (zeggen ze in ieder geval ;)), dus zal het waarschijnlijk (voorlopig) niet gebeuren. Natuurlijk is ook hierop een oplossing: ga gewoon Miners spelen :). Tenzij je Steven heet, want dan ben je gewoon te goed voor de server en mag je op Miners lekker doorminen zodat je meteen rankup kan wanneer de volgende rank er is, of gewoon lekker pvp'en natuurlijk :D.
Zo denk IK erover, natuurlijk weet ik ook niet alles en kan dit alles helemaal fout zijn :p.
Mvg,
Rutger
Ps. Dit is ook maar een tijdelijke oplossing, want zoals je ziet loopt Steven al vooruit op Miners en er zullen ongetwijfeld Free's zijn die weer ff no-life gaan minen waardoor ze er zo doorheen gaan en ze weer het maximale hebben gehaald en weer niks te doen hebben, maar dit zal ALTIJD zo zijn.