C
Checkpointx
Guest
Ik vind het leuk om grote mooie dingen te bouwen, maar vind het ook leuk om verrast te worden, ik heb ook graag actieve mensen om me heen die bouwen ook leuk vinden. Daarom ben ik op zoek naar jullie :D
Om de dingen nu wat makkelijker te maken heb ik een vrienden huis gemaakt waar je even tijdelijk kan wonen tot je zelf een mooi huis/kasteel/?? hebt gemaakt, ik zal je ook helpen met materiaal en waar nodig redstone dingen.
In het vrienden huis heb je:
-Grote gemeenschappelijke ruimte (werkbanken, ovens, etc genoeg)
-Eigen kamer met chest en workbench (als je dat wil)
-Hout / steen / eten (mag je alleen gebruiken om hier te bouwen)
-Waterput
-Genoeg ongeclaimed land in de buurt
-Sneeuw biome
Laat even hieronder een berrichtje achter wat jij wil gaan bouwen en waarom ik je zou moeten trusten.
Dit is alleen voor serieuze minecrafters die lekker willen bouwen, 3 blokjes op elkaar zetten en nooit meer terug komen is niet de bedoeling
Hier even wat pics...
Om de dingen nu wat makkelijker te maken heb ik een vrienden huis gemaakt waar je even tijdelijk kan wonen tot je zelf een mooi huis/kasteel/?? hebt gemaakt, ik zal je ook helpen met materiaal en waar nodig redstone dingen.
In het vrienden huis heb je:
-Grote gemeenschappelijke ruimte (werkbanken, ovens, etc genoeg)
-Eigen kamer met chest en workbench (als je dat wil)
-Hout / steen / eten (mag je alleen gebruiken om hier te bouwen)
-Waterput
-Genoeg ongeclaimed land in de buurt
-Sneeuw biome
Laat even hieronder een berrichtje achter wat jij wil gaan bouwen en waarom ik je zou moeten trusten.
Dit is alleen voor serieuze minecrafters die lekker willen bouwen, 3 blokjes op elkaar zetten en nooit meer terug komen is niet de bedoeling
Hier even wat pics...