Waarom hebben Endiedragen en ImDylan_ een punt erbij? 2-1 is toch niet 4-2?
Speciaal alleen voor deze wedstrijd 'dubbele' punten, omdat het de finale was.Hoe werkt die punten telling? Ik had 3-1 Het is uiteindelijk 4-2 geworden. Dan zou het toch 2 punten zijn?
Hoe kom ik aan 1 punt? .-._____________________________________________________________________
Klassement:
Naam: - Punten:
1. EndieDragon - 2
2. ImDylan_ - 2
3. Dennie_ - 2
4. iBobbb - 2
5. The_GloriousWolf_ - 2
6. Engeland - 2
7. Cathy_nl - 1
8. RyanGo - 1
9. IkLikEenCactus- 0
10. Dropz - 0
11. DaveyGamersNL - 0
12. Qzexa - 0
Dit is de huidige stand, ik ga vanavond nog een topic met wat vragen wat de aankomende voetbal topics nog kan vullen, meer info lees je daar. Verder spelen de mannen aan het eind van deze maand, ook dan wordt er weer een topic aangemaakt.
Fijne avond verder!
Hoe kom ik aan 1 punt? .-.
Wanneer krijgen we de prijzen door gestuurd? :)_____________________________________________________________________
Klassement:
Naam: - Punten:
1. EndieDragon - 2
2. ImDylan_ - 2
3. Dennie_ - 2
4. iBobbb - 2
5. The_GloriousWolf_ - 2
6. Engeland - 2
7. Cathy_nl - 1
8. RyanGo - 1
9. IkLikEenCactus- 0
10. Dropz - 0
11. DaveyGamersNL - 0
12. Qzexa - 0
Dit is de huidige stand, ik ga vanavond nog een topic met wat vragen wat de aankomende voetbal topics nog kan vullen, meer info lees je daar. Verder spelen de mannen aan het eind van deze maand, ook dan wordt er weer een topic aangemaakt.
Fijne avond verder!
O Ik dacht an het vrouwenvoetbal krijg je de prijzen hahaHet gaat nog door Volgensmij :)
Je krijgt een dirt blockO Ik dacht an het vrouwenvoetbal krijg je de prijzen haha
Ik ben zeker op de hoogte. Ook komen er prijzen van Factions erbij. Meer informatie in het aankomende topic.@Dimitjuhh 31-8 komt er weer een wedstrijd aan, vergeet 't topic niet...
En, komen er ook prijzen op factions? :')