Entity control manier

Status
Niet open voor verdere reacties.

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
70
Zwolle NL
2016-01-13_21.11.12.png
Op Survival1 heb ik een grote schapenfarm gebouwd die d.m.v. water de blokken wol naar een kist voert.
Het hele proces (scheren en transport) neem ca.1,5 minuut in beslag.
Maar regelmatig komt er nauwelijks wol in de kist. De wol lijkt te verdwijnen.
Kan het zijn dat de entity control hier debet aan is?
Zo ja, hoe werkt het dan (of waar kan ik vinden hoe het werkt....)
Wanneer ik dat weet kan ik een manier bedenken zodat ik toch de volle opbrengst van mijn scheerbeurten kan incasseren.

Inmiddels uitgevonden: na '2"30 verdwijnt een losliggend item.
maar een item wat een minuut later is gedropt blijft liggen (?!) Heeft elk item dan een eigen despawntime?
kortom: waar wordt ik hier wijzer over.

Alvast dank
Motor
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Dion

God
MDZhB
MDZhB ✔
God
23 mei 2014
310
48
239
23
Netherlands
Bekijk bijlage 4101
Op Survival1 heb ik een grote schapenfarm gebouwd die d.m.v. water de blokken wol naar een kist voert.
Het hele proces (scheren en transport) neem ca.1,5 minuut in beslag.
Maar regelmatig komt er nauwelijks wol in de kist. De wol lijkt te verdwijnen.
Kan het zijn dat de entity control hier debet aan is?
Zo ja, hoe werkt het dan (of waar kan ik vinden hoe het werkt....)
Wanneer ik dat weet kan ik een manier bedenken zodat ik toch de volle opbrengst van mijn scheerbeurten kan incasseren.

Inmiddels uitgevonden: na '2"30 verdwijnt een losliggend item.
maar een item wat een minuut later is gedropt blijft liggen (?!) Heeft elk item dan een eigen despawntime?
kortom: waar wordt ik hier wijzer over.

Alvast dank
Motor
Items despawnen wel, hoppers een optie?
 

conceptswe

Niet Verified
24 mei 2014
375
159
229
26
Niet kijken stalker!
Misschien een laag ice onder het water waardoor het wol veel sneller wordt getransporteerd, voor het geval dat je het nog niet had
 

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
70
Zwolle NL
inmiddels al het water (mét ijs eronder) verwijderd en hoppers geplaatst. de risicofactor van despawnen is nu iets kleiner maar blijft bestaan.
Kan er geen meldingsysteem komen?
bijv.: " over 1 minuut wordt er geruimd" .... "over 10 seconden wordt er geruimd"...
 

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
inmiddels al het water (mét ijs eronder) verwijderd en hoppers geplaatst. de risicofactor van despawnen is nu iets kleiner maar blijft bestaan.
Kan er geen meldingsysteem komen?
bijv.: " over 1 minuut wordt er geruimd" .... "over 10 seconden wordt er geruimd"...
Ik weet dat dat er al is op creative. Het zou handig zijn als het ook op Survival kwam
 

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
334
61
224
Netherlands, Limburg
Bekijk bijlage 4101
Op Survival1 heb ik een grote schapenfarm gebouwd die d.m.v. water de blokken wol naar een kist voert.
Het hele proces (scheren en transport) neem ca.1,5 minuut in beslag.
Maar regelmatig komt er nauwelijks wol in de kist. De wol lijkt te verdwijnen.
Kan het zijn dat de entity control hier debet aan is?
Zo ja, hoe werkt het dan (of waar kan ik vinden hoe het werkt....)
Wanneer ik dat weet kan ik een manier bedenken zodat ik toch de volle opbrengst van mijn scheerbeurten kan incasseren.

Inmiddels uitgevonden: na '2"30 verdwijnt een losliggend item.
maar een item wat een minuut later is gedropt blijft liggen (?!) Heeft elk item dan een eigen despawntime?
kortom: waar wordt ik hier wijzer over.

Alvast dank
Motor

Heb het nu zelf eens ff gecheckt met verschillende items. Ze despawnen bij mij na 2 minuten en 8 seconden precies. Alles tegelijk! Dus er zit geen verschil tussen de items.
Kan het zo zijn dat er items door de blokken glitchen? Ik wil anders wel eens mee kijken.
 

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
70
Zwolle NL
@Nookie_S5
Je mag graag eens kijken.... alle hulp is welkom. Inmiddels alles van hoppers voorzien en aparte stromen naar aparte kisten.
Wellicht iets beter. Je hebt natuurlijk alle toestemmingen dus ga je gang. Ik ben zeer benieuwd naar jouw bevindingen
Maar toch.... bij deze..... wellicht @remymine :
Mag en kan er een waarschuwingssysteem op survival komen?
Motor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.