Entity control manier

Status
Niet open voor verdere reacties.

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Het is doodnormaal dat een item op de grond despawned na een bepaald aantal seconden? Elk item heeft daarbij een eigen despawn tijd, weliswaar bij alles hetzelfde, maar dat ligt natuurlijk aan het moment waarop je het item gedropt hebt.

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
70
Zwolle NL
Nee, zeker niet opgelost...
Ik ben de hele avond aan het uit zoeken met dispensers en pressure plates. (xyz: 712,64,667 survival1)
redelijk consequent verdwijnen de items na '2"10. (beetje verschil door internetverbinding?)
Maar..... als ik de sequens onderbreek, dwz ik gooi na 1 minuut nieuwe items op de pressure plate, dan lijkt de tijd opnieuw te gaan lopen. Ook verdwijnen de items niet allemaal tegelijk als ze niet tegelijkertijd zijn gedropt.
Dat zou voor de wolblocks betekenen dat ze nu allemaal aan moeten komen, maar het blijft raar.
Ik houd me aanbevolen voor de bevindingen van Nookie.

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
70
Zwolle NL
Ah ik zag jouw reactie te laat Remy.
Deze uitleg is duidelijk.
dank

Wat mij betreft kan het slotje erop

najtrebor

Legend
najtrebor
najtrebor ✔
Legend
28 okt 2015
233
29
207
22
ik heb nog een ideetje misschien dat het wol aangezien het een lange reis aflegt bij mekaar stackt op de grond. als dit een beetje op het zelfde punt bij mekaar blijft komen zullen de spullen vanzelf despawnen.

motorhom

Supreme
motorhom
motorhom ✔
Supreme
6 jan 2014
67
38
144
70
Zwolle NL
farm loopt prima. Ik heb een waarschuwings systeempje gemaakt zodat ik weet wanneer de entities verwijderd worden. Daarna heb ik dan 2 minuten de tijd om de schapen te scheren.
Na elke rij schapen heb ik ook een pressure plate geinstalleerd waardoor de wol direkt in de hoppers verdwijnt.
Nu heb ik geen verliezen meer (zolang ik binnen de 2 minuten de plates maar activeer
Dank voor jullie inzet!
Motor

Nookie_S5

Supreme
Nookie_S5
Nookie_S5 ✔
Supreme
22 okt 2013
334
61
224
Netherlands, Limburg
farm loopt prima. Ik heb een waarschuwings systeempje gemaakt zodat ik weet wanneer de entities verwijderd worden. Daarna heb ik dan 2 minuten de tijd om de schapen te scheren.
Na elke rij schapen heb ik ook een pressure plate geinstalleerd waardoor de wol direkt in de hoppers verdwijnt.
Nu heb ik geen verliezen meer (zolang ik binnen de 2 minuten de plates maar activeer
Dank voor jullie inzet!
Motor

Tof! Ben evengoed nieuwsgierig. Zodra het lukt kom ik ff checken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.