Erebor

Status
Niet open voor verdere reacties.

dannyking11

Niet Verified
30 sep 2014
47
6
99
23
bauertje maaraa maakt toch de krant ofzo het meest
want kan je misschien dan even haar informeren erover en dan misschien ook ahar even skype dat is handig
want ik wil best wel graag vaker helpen met de krant

dannyking11

Niet Verified
30 sep 2014
47
6
99
23
mensen tijdens dat erebor in volle gang is is er nog een project uit lotr die ik niet alleen doe maar wel heel veel ervan zoals het ontwerp enzo dat is isengard zeg even of het vet gebouw al is ik zal ervoor zorgen dat er een wap komt dus als je het wilt zien zal daarvoor gezorgt worden.
2015-04-09_22.11.27.png
2015-04-10_19.27.07.png

• Like
Reactions: noobbulder
K

Kogetsoo

Guest
Heb de poort gezien, maar dit gaat maanden duren vriend. Hopelijk hou je het vol. Ziet er al prachtig uit.

Succes!

Groeten,
Koge

dannyking11

Niet Verified
30 sep 2014
47
6
99
23
Heb de poort gezien, maar dit gaat maanden duren vriend. Hopelijk hou je het vol. Ziet er al prachtig uit.

Succes!

Groeten,
Koge

gelukkig heb ik mensenn die me helpen met de berg erachter dus dat komt goed en ja het duurt wel even maar als het af is dan heb je wel wat :D

Roderlo

Verified
SrBolle
SrBolle ✔
Verified
13 sep 2014
60
15
97
25
Nico (DJ_Snowblade) helpt je ook, toch?

Roderlo

Verified
SrBolle
SrBolle ✔
Verified
13 sep 2014
60
15
97
25
Hehe, hij liet 't me zien. Ziet er goed uit :)

dannyking11

Niet Verified
30 sep 2014
47
6
99
23
Hehe, hij liet 't me zien. Ziet er goed uit :)
ja dankje ik nu nog alleen ben hard bezig straks als de poort af is kom er nog 4 man helpen met de berg maar het duurt lang maar is wel vet en als het af is dan kan het open worden gesteld voor de haunty's

Roderlo

Verified
SrBolle
SrBolle ✔
Verified
13 sep 2014
60
15
97
25
Heb je al een idee wat je ermee wil doen als ze af is? (Je moet een gebouw als een ze zien (het heeft namelijk een hart))

dannyking11

Niet Verified
30 sep 2014
47
6
99
23
Heb je al een idee wat je ermee wil doen als ze af is? (Je moet een gebouw als een ze zien (het heeft namelijk een hart))
wat bedoel ik snap het niet xD en ja ik denk dat ik het gwn gebruik als tenstoonstelling aan mensen of ik ag erin wonen kan ook

C

Checkpointx

Guest
Ziet er gaaf uit Danny, ik wil eerst nog even zelf wat dingen bouwen voor ik met grotere dingen mee wil helpen, maar als je iets met redstone nodig hebt kan ik wel helpen.

Ik las ook eerder dat je steen nodig had... ik kan een cobblestone generator voor je bouwen als dat helpt?

Dan kun je gewoon iets op je linker muisknop leggen en verder afk gaan terwijl hij als een dwaas oneindig cobblestone gaat minen?

Ik zou ook graag een keer de bouwsite bezoeken, is dat op medieval? heb je de coordinaten?

dannyking11

Niet Verified
30 sep 2014
47
6
99
23
Ziet er gaaf uit Danny, ik wil eerst nog even zelf wat dingen bouwen voor ik met grotere dingen mee wil helpen, maar als je iets met redstone nodig hebt kan ik wel helpen.

Ik las ook eerder dat je steen nodig had... ik kan een cobblestone generator voor je bouwen als dat helpt?

Dan kun je gewoon iets op je linker muisknop leggen en verder afk gaan terwijl hij als een dwaas oneindig cobblestone gaat minen?

Ik zou ook graag een keer de bouwsite bezoeken, is dat op medieval? heb je de coordinaten?
bedoel je met bouwsite de plek waar het word gebouwd? als je dat bedoelt dan zijn de coords x:11081 z: -748.
ik heb denk later wel wat mwet redstone nodig en het idee van die cobble generator zou heel handig misschien spreek je er wel nog over zou chill zijn. en ja het is op medieval survival

Bauertje

Niet Verified
8 aug 2014
835
459
287
24
Ede, Het Koninkrijk der Nederlanden
Status
Niet open voor verdere reacties.