Opgelost [error]200 tokens weg na miskoop ghast tear

Status
Niet open voor verdere reacties.

stippson

Niet Verified
30 mrt 2015
7
0
20
31
Beste forum bezoekers en admins,

Nadat ik probeerde een ghast tear te kopen van 'dowe10' kreeg ik een foutmelding en waren er toch 100 tokens afgeschreven van mijn in game poppetje.. ik heb dit tot twee keer aan toe gedaan waardoor ik 200 tokens misgelopen ben :(.

Hopelijk word mijn error serieus in behandeling genomen omdat ik met regelmaat speel op de server en het erg fijn zo vinden om te blijven.

Met vriendelijke groet,

Stippson

Cas

Niet Verified
29 jul 2014
446
97
244
11
Groningen, Haren
Beste forum bezoekers en admins,

Nadat ik probeerde een ghast tear te kopen van 'dowe10' kreeg ik een foutmelding en waren er toch 100 tokens afgeschreven van mijn in game poppetje.. ik heb dit tot twee keer aan toe gedaan waardoor ik 200 tokens misgelopen ben :(.

Hopelijk word mijn error serieus in behandeling genomen omdat ik met regelmaat speel op de server en het erg fijn zo vinden om te blijven.

Met vriendelijke groet,

Stippson
Screen?

R

Rutgertjuh

Guest
Zonder bewijs kan er weinig gedaan worden, sorry. Maak de volgende keer een filmpje of screens.

Mvg,
Rutger

stippson

Niet Verified
30 mrt 2015
7
0
20
31
Als je bewijzen hebt, dan kun je ze terugvragen ;)

Mvg,
Rutger

Een admin zal gewoon in game naar dit probleem moeten kijken in mijn ogen.. als deze bug blijvend is kan dit voor veel meer mensen vervelend worden!

freecon

Niet Verified
22 sep 2013
260
133
242
23
Nederland alphen a/d rijn
Ik snap dat het in me mail hoort te staan maar luister nou, als ik na 200 tokens van me weg zijn gegaan nog niks in m'n mail heb staan is er toch echt iets anders aan de hand..
ooh excuser me ^.^. stond namelijk niet duidelijk in topic :P

stippson

Niet Verified
30 mrt 2015
7
0
20
31
R

Rutgertjuh

Guest
Slim dat je nu screens hebt gemaakt. Je kan nu denk ik wel, als je het vriendelijk vraagt, je tokens/beacon krijgen van een van de mods.

Mvg,
Rutger

ImTheNewPro

Niet Verified
4 jan 2015
76
13
114
Tijdje terug zelfde met een vriend van me, kocht een beacon van 800 in skyblock op de markt en tk wel weg naar weg maar beacon niet ontvangen, het is in skyblock fefixt

remymine

Owner
Staff member
remymine
remymine ✔
Owner
17 sep 2013
3.727
1.826
425
28
Rotterdam
hauntedmc.nl
Zal er naar kijken, heeft iets met namechanges te maken ;)

stippson

Niet Verified
30 mrt 2015
7
0
20
31
Schermafbeelding_2015_04_14_om_13_34_43.png

ravibri

Niet Verified
28 okt 2014
4
1
47
ik denk dat je market mail vol zit waardoor er niks meer inpast, en dat daardoor die error komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.