Even een serieuze mededeling

Status
Niet open voor verdere reacties.

guusbong

Niet Verified
16 jul 2015
105
21
154
Panda Land, Nederland
Goedenavond haunties

Ik merk steeds met mijn tijd dat het steeds krapper begint te worden om voor mezelf te spelen op haunted :(
Zo ben ik bezig met allemaal dingen voor het verhuizen (ik ga verhuizen voor de mensen die het nog niet wisten)
Ook ga ik volgend jaar naar het Voortgezet onderwijs dat word mijn speeltijd op haunted nog korter :(

Ik wou bij deze even mededelen dat ik de komende 3/5 weken weinig online zou zijn
Maar ik blijf actief op het forum via mn Tablet en Mobiel.

Ook zul je me soms even een middagje op miners of zo iets zien dan het ik tijd.
Maar de aankomende weken zou dat maar eens in de week zijn.

Om nog even terug te komen op mijn verhuizen ik weet dat niemand nog wist dan ik en mijn familie gaan verhuizen.

Helemaal zeker is het niet maar we zijn wel begonnen met actief zoeken naar huizen.
Het kan nog steeds zo zijn dat ik wel blijf wonen waar ik nu woon maar ik denk van niet.

Ik hoop dat ik jullie weer even op de hoogte heb gesteld

~Panda

xHealinq_

Niet Verified
3 nov 2015
34
5
82
23
Jammer, Maar is het nodig om hier een topic over te maken?
Meerdere mensen zitten krap in tijd...

Dimitri

Supreme
Dimitrii
Dimitrii ✔
Supreme
6 okt 2014
3.294
277
382
24
het Noorden van Noord-Holland
www.youtube.com
Jammer... Hopelijk ben je snel weer actief ;)

vipwachtwoord

Niet Verified
28 jul 2014
377
116
224
25
www.teamvip.net
Hey Guus,
Jammer dat ik je wat minder ga zien en ga spreken, komt heus nog wel weer goed, maar de staf wil liever niet meer van dit soort topics zien. Als je een poosje afwezig bent, moet je dat voortaan in je persoonlijke status updaten.

WoW

NoHacksJustIzzet

Niet Verified
11 feb 2016
0
0
23
26
Dit topic is ook handig, bv. als de nieuwe Moderators bekend waren en hij hoort er bij en als dit topic niet bestond... Kon hij z'n rang niet krijgen i.v.m. inactief. Dus dit topic is handig.

Rik 2004

Niet Verified
22 jan 2015
553
183
264
20
jammeer

Pvpdruif

Niet Verified
3 nov 2015
43
4
104
22
Goedenavond haunties

Ik merk steeds met mijn tijd dat het steeds krapper begint te worden om voor mezelf te spelen op haunted :(
Zo ben ik bezig met allemaal dingen voor het verhuizen (ik ga verhuizen voor de mensen die het nog niet wisten)
Ook ga ik volgend jaar naar het Voortgezet onderwijs dat word mijn speeltijd op haunted nog korter :(

Ik wou bij deze even mededelen dat ik de komende 3/5 weken weinig online zou zijn
Maar ik blijf actief op het forum via mn Tablet en Mobiel.

Ook zul je me soms even een middagje op miners of zo iets zien dan het ik tijd.
Maar de aankomende weken zou dat maar eens in de week zijn.

Om nog even terug te komen op mijn verhuizen ik weet dat niemand nog wist dan ik en mijn familie gaan verhuizen.

Helemaal zeker is het niet maar we zijn wel begonnen met actief zoeken naar huizen.
Het kan nog steeds zo zijn dat ik wel blijf wonen waar ik nu woon maar ik denk van niet.

Ik hoop dat ik jullie weer even op de hoogte heb gesteld

~Panda

succes met het voortgezet onderwijs je gaat er achter komen wat huiswerk echt is en dan wil je dat het niet bestond

Status
Niet open voor verdere reacties.