En jij maar mistahvinz krijgt unban omdat ie donator isJa idd ! Mistahvinz !
Heb ik ook zovaakLaatst zag ik cow... ik dacht hetzelfde totdat het bleek dat het echt een koe was.
R.I.P. Betsy The Cow
ja xD maar dat was een toernooi voor betere pvpers en hun werden 1e en 2e (1e was xCasanovaa)Er is überhaupt geen beste PvP'er. Je hebt wel een PvP'er die beter is dan iemand anders. Maar er zijn waarschijnlijk nog veel betere PvP'ers.. ik denk dat het zelfs onmogelijk is om de beste PvP'er te vinden.
ja xD maar d
ja xD maar dat was een toernooi voor betere pvpers en hun werden 1e en 2e (1e was xCasanovaa)
idk vraag het ze miss weten hun hetEn daar doet niet 1/10000 PvPers aan mee?
Ik heb nog nooit van dat toernooi gehoord en ik ken aardig wat goede pvpers...ja xD maar d
ja xD maar dat was een toernooi voor betere pvpers en hun werden 1e en 2e (1e was xCasanovaa)
Survival is denk ik beter om te beginnen hier leer je namelijk de basis van mc(zo ben ik ook begonnen :"))Faction is geen goede gamemode om t beginnen met minecraft en minecraft beter te leren kennen, dat ligt niet aan de server, de server is hier nog redelijk soft qua factions...
Ik zou eerst survival en andere (nonpvp) gamemodes uitproberen.
Ik weet niet eens hoe je pots maakt, die krijg ik altijd al als ik er om vraag.Survival is denk ik beter om te beginnen hier leer je namelijk de basis van mc(zo ben ik ook begonnen :"))
Ik zou geen 1v1 met Moffel aangaan ;)
Hij is nummer 2 pvper van nl