Faction reset

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rohied

Niet Verified
6 apr 2015
130
6
94
34
hoi faction spelers!

ik heb gehoord dat er binnen kort een restart komt dit vindt ik zelf wel jammer, want ik vind niet echt dat de map vol zit met bases zovan dat er geen ruimte is.
ik zou wel misschien wilen vragen of als er een reset komt er dan een nether reset dat alles weer normaal is
want de nether vindt ik wel vol iedereen is overal zowat geweest.
en over een mcmmo reset zou ook wel jammer zijn heel veel mensen hebben een hoge mcmmo en ik denk er lang over gedaan om het zo hoog tekrijgen.
laat jou mening achter!
wil jij een nether reset?
of alles gewoon resetten ?

mijn mening alleen proberen nether reset

mvg Rohied (xComboMonkeyFTW)

StripAxeBabe

Niet Verified
7 jun 2015
91
14
109
22
Een reset alleen bases. (Geen stuff)
Geen McMMO het is echt pay 2 win.
En sommige mensen winnen echt alleen door
hoge Axes ofzo.

artho

Niet Verified
31 okt 2014
986
189
244
En zo gaje meer voten, meer mcmmo + crates en tuurlijk, dan steun je thn :P

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Als er een reset komt, moet gewoon alles worden reset, niet alleen maar 1 dingetje...

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Waar zijn die negatieve ratings als je ze nodig hebt... Dan zou Harmen weer 50 dislikes erbij krijgen

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Kan de worldborder uitbreiding dan wel vierkant worden, inplaats van de ronde worldborder die me momenteel hebben?

R

Rutgertjuh

Guest
Kan de worldborder uitbreiding dan wel vierkant worden, inplaats van de ronde worldborder die me momenteel hebben?

Of hij maakt er meteen een Illuminati driehoek van? Misschien in de nether een driehoek :o?

Mvg,
Rutger

Stevenn

Niet Verified
15 nov 2014
667
184
244
26
Of hij maakt er meteen een Illuminati driehoek van? Misschien in de nether een driehoek :eek:?

Mvg,
Rutger
Nee.... want op vierkant kan je een hoek claimen, en is een base veel makkelijker te maken... Ik heb nog nooit een base gezien in een ronde vorm XD

Status
Niet open voor verdere reacties.