Hehe petertjuh :p@Evilhebix123 niet vervelend bedoeld maar Moffel komt er ook aardig in de buurt met PeterDropveterw en GewoonRicardo #OudeTijden :)
Die gasten herinner ik mij ook nog.@Evilhebix123 niet vervelend bedoeld maar Moffel komt er ook aardig in de buurt met PeterDropveterw en GewoonRicardo #OudeTijden :)
en Beast :$ hehe maar het is GewoonRecaro :$@Evilhebix123 niet vervelend bedoeld maar Moffel komt er ook aardig in de buurt met PeterDropveterw en GewoonRicardo #OudeTijden :)
Why zeker voor killaura/forcefield maar hij beter dan hacksxCasa is banned
xCasa, man die hacker....Why zeker voor killaura/forcefield maar hij beter dan hacks
nee :P hij hackte echt nied xDxCasa, man die hacker....
Doe normaal man, hij hackte. Geen twijfel aan.
ik ook niet veel te ingewikeld bij mij is het moorden of bouwen :pHaha ik speel geen eens factions ;)
Nee hij werd banned omdat niemand meer Factions leuk vond en hij je altijd vond werd ie banned maar hij was legitxCasa, man die hacker....
Zijn broertje(Markvoske) is ook banned omdat Harmen dat account als 2de account gebruikt en dat is verboden, want zo ontdook hij zijn ban!Harmen heeft een broertje die niet geband is(zover ik weet) dus het is voor hem geen probleem zn base te bekijken. Harmen doet dit alleen omdat hij leuk wil zijn en denkt dat hij god is.
xCasanovaa Hackte niet, en btw ik pakte jou en joni 3x en ik had prot ii en jullie hadden 3x prot iii aan en ik had een gapple op strength en speed xDxCasa, man die hacker....